Mijn moeder is 17 oktober j.l overleden aan kanker en als ik dan hoor en zie hoe dat allemaal gegaan is kan ik het nog niet geloven,
Het begon allemaal met een onschuldige oorpijn ze is door haar huisarts door verwezen naar het ziekenhuis en die zeiden dat ze maar extra medicijnen moest nemen omdat ze niets konden vinden na enige tijd en lang wcahten gingen ze toch maar even kijken in haar hals omdat ze daar iets van een verdikking voelde.
ze hebben toen wat weg gehaald en op kweek gezet maar na een week zat er zo een bult in haar hals dat nog meer pijn veroorzaakte in haar oor de arts had wel 2 weken later de uitslag en alles was goed maar toen de pijn echt niet meer houdbaar was kreeg ze een vervangendarts en die zei al gelijk ze hadden toen al meoten zien dat het niet goed was en die verwees haar weer door naar een ander ziekhuis maar na een aantal onderzoeken kregen wij daar de mededeling dat ze niets meer voor mijn moeder konden doen en werd ze weer dorr verwezen maar dan naar de kankerinstituut eerts zeiden ze nog nou we kunnen de chemo en bestraling gelijk samen doen dan is het wat krachtiger maar ze moest dan wel papaieren ondertekenen omdat het voor hun zelf ook ng een onderzoek was waar ze mee bezig waren en omdat me moeder nog zo graag wilde ging ze daar voor de kanker zat in haar mond op haar tong gehemelte slokdarm naar beneden en het eindigte tussen haar borsten maar er was nog wel hoop omdat er geen verder uitzaaiingen waren naar haar longen ect.ect.
na 3 chemokuren en een aantal bestralingen werd me moeder steeds zwakker en kreeg steeds meer koorts de artsen wisten niet waar het vandaan kwam en de ene longfoto na de ander werd gemaakt maar niets tevinden lever ook niets noema maar op dat was alllemaal goed dus ze kreeg steeds meer medicijnen en antibiotica noema maar op maar de koorts bleek wat blijkt een longfoto is niet helder zodra een persoon die kuren krijgt zeiden ze maar een petscan daar zie je alles op en ineens met wel een gewonen foto konden ze zien dat haar longen van boven naar benenden helemaal onderzaten het gevolg uren aan haar bed wachten en haar in de gaten houden zodat ze niet zou gaat stikken en dat ze neit alleen was en de verdriet die we hebben ze was nog maar 57 en mijn vader is nuhelemaal alleen kijk aande enen kant denk ik ze heeft nu rust en geen pijn meer maar is dat nou echt zo ik wordt gek van verdriet en weet niet meer wat ik moet doen het was slopend vooor iedereen we hebben continu elkaar afgewisseld en hebben ook wel eens 2 nachten en dagen door gebracht ook al konden we niets meer doen ze heeft gevochten maar ooo wat mis ik haar ik hoop dat iemand ook zo iets heeft mee gemaakt ik weet niet wat me nu nog allemaal teverwachten staat ik wacht op een reactie alsvast bedankt gr loes