bittere abrikozenkernen

• Schaafsma

Bittere abrikozenkernen kunnen helpen om kanker te voorkomen of tegen te gaan. Hierin geloof ik stellig en met mij vele anderen. Op het internet is op verschillende sites informatie over dit onderwerp te vinden. Ikzelf heb wat informatie op de volgende site gezet: http://members.lycos.nl/abrikozenkernen

Ik verkoop de bittere abrikozenkernen dus ook maar ze mogelijk ook wel elders verkrijgbaar.

• Marijcke

1. Dit is SPAM

2. Op je site schrijf je:

" Kan B-17 een mens gezond maken, nadat hij de ziekte

heeft opgelopen? Het antwoord is: JA,…… mits het op tijd ontdekt wordt, en mits de patiënt inwendig niet te ernstig is beschadigd of aangetast door bestraling of giftige chemische middelen. "

Hier schrijf je impliciet dat het onverstandig is om bestraling of chemotherapie te ondergaan. Dit vind ik een zeer kwalijke zaak!

• Marijcke

Wel grappig dat je Koos heet… abri-Koos?

• Schaafsma

Het is niet de bedoeling om dergelijke behandeling af te raden!!! Gebruiken van bittere abrikozenkernen is volgens mij verstandig echter doe dit niet in plaats van ‘meer reguliere’' behandeling.

De text geeft m.i. voornamelijk aan dat ook bittere abrikozenkernen niet het een of ander wondermiddel is dat in alle gevallen optimaal effect heeft.

• Marijcke

Maar je schrijft dat het de mens weer gezond zou kunnen maken mits het niet te veel door bestraling etc. is aangetast. Daarmee zeg je toch dat het wel eens niet zou kunnen werken als je een reguliere therapie hebt gehad? Mensen kunnen het in ieder geval wel zo interpreteren en dat is gevaarlijk.

Ik ben blij dat je het met me eens bent dat je het niet in plaats van de reguliere behandelingen moet stellen.

• Judith

;-)

• peter

:-)www.foundationyouthcare.net clobel moderator peter duidelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• carlijn

hoi Abri Koos (haha)Schaafsma of wie dan ook

Ik heb bij alternatieve geneeswijzen ook al gereageert.

Echt onzin wat je zegt!!!Jij wilt mensen weer hoop geven om beter te worden, en omdat die mensen zo wanhopig zijn, stinken ze mischien wel in die oplichterij van je!!!!! Bah…

groetjes Carlijn

• Schaafsma

Jammer dat je dit zo negatief benaderd. Overigens is hiervan niets zelfbedacht hoor, dus mij er direkt op aanspreken heeft geen zin. Jammer dat je er zelf niets van geloofd. Gelukkig voor de mensen die er wel wat aan hebben (gehad) en zelfs vandaag volledig vrij van kanker zijn. Overigens gaat het mij dus niet om enige winst te behalen. Doe gerust eens navraag bij natuurwinkels e.d. wat je daar voor bittere abrikozenkernen moet betalen e.d. Ik steek mijn vrije tijd hierin omdat ik er zelf in geloof en ook andere mensen het beste gun.