#$@$^&^%*&liefs van nadia

• nadia

hoi iedereen die dit leest,

Onze moeder is op 14 mei 2002 overleden aan een melanoom met uitzaaingen.

Binnen een half jaar na de diagnose en na chemo en bestralingen is zij alsnog overleden.

Ik weet als haar 25 jarige dochter, dat dit soort dingen het moeilijke zijn in het leven.

Ik vind het zo oneerlijk, want ik heb nog o.a. een broertje van 15, een zusje van 10 en een broertje van 4.

Ikzelf heb 2 dochtertjes van 4 en 7 jaar.

Nu zijn we dan allemaal bij elkaar en ik moet zeggen dat het redelijk gaat met ons allemaal.

Ik vroeg mij af of er meerdere mensen zijn die in deze situatie zitten of die iemand kennen die dat hebben meegemaakt.

Ik weet niet goed hoe het rouwen gaat, bij zulke kleine kinderen.

groetjes nadia

• wil

HALLO NADIA

Ik las jou bericht en dacht jeetje dat is me toch wat .nu ben jij de moeder van jou broertjes en zusjes??? en tijd om te rouwen heeft ze bijna niet je moet het wel de tijd geven om te rouwen want beste meid doe je dat niet dan ga je daar wel je tol voor betalen nu heb ik makelijk praten hoor .ik heb 2 zonen van 30 en 21 en die leven hen eigen leven en dat moet ook wel maar dat het zwaar is daar kan ik over mee praten en voor jou is het dubbel zo zwaar.is er dan niemand die jou taak even over kan nemen zo dat jij even op jou manier op adam kunt komen.want dat heb je toch ook nodig .mijn man is ook aan kanker overleden hij was 49 en ik heb er ook nog veel moeite mee .en dan denk ik nu wat moet zij nou toch door staan .

ik wens je heel veel sterkte en kracht toe dat kun je wel gebruiken. KRACHT.

groetjes en kuf van wil.

je mag me ook wel mailen als je even je ei kwijt wil..

• wil

HOI NADIA.

fijn dat je hulp krijgt hoor dat kan alleen maar goed doen toch? en dan hoop ik voor jou dat jij dan een beetje tot rust komt en aan je rouw proses toekomt meid.je vroeg wat voor kanker mijn man had .mijn man had lever kanker nadia hij was nooit ziek werte hard voor zijn geld en werd in april 2001 erg moe en hij bleef moe kreeg van de huisarts tabl en vitaminen en die hielep niks en toen mijn man vroeg mag ik niet eens naar een specalist voor onder zoek want die moe heid komt ergens vandaan en toen zijn we begin oug naar de het ziekenhuis gegaan en eerst veel onderzoeken en toen een scan van zijn lever .dat was op donderdag en vrijdags kregen we telefoon of we maandag in het ziekenhuis wilde komen en dan gaat er wat door je heen agst .en maandag hoorde we dat er wat was gevonden in de lever maar ze konden ons niet zeggen of het kwaadaardig was mijn man is de woensdag er op naar groningen gegaan voor onderzoeken en heeft er 2 weken gelegen en al die onderzoeken dat was zo zwaar voor hem hij zag er niet ziek uit en had ook geen pijn maar moe moe .op donderdag 13 sept 2001 kwam het schokkende niews kanker en er is niks meer aan tedoen nou je gaat door de grond . en mijn man mocht zijn tas paken en naar huis en dan zit je fast met je gedachten en gevoel. wat moet je nou en wat kan ik nou doen ?? niks helemaal niks eerst goed door je heen laten gaan .en weetje hij voelde zich niet ziek .tot 13 januari snachts toen werd hij zo ziek hij is 2 weken ziek geweest en toen is hij in mijn bij zijn overleden .alles had hij samen met mij doorgenomen over hoe hij het wilde .ik heb alles gedaan zo als hij het graag wilde ook de verzorgin in huis hij is gewoon in huis gebleven toen hij ziek werd en toen hij was overleden heb ik ook alles zelf gedaan en dat voeld zo goed nu . wat een verhaal he . vertel je mij ook eens hoe het bij jullie is gegaan met je moeder . o ja je vroeg hoe ik op deze site door mijn outste zoon .ik wacht jou bericht even af heb de pc aan staan oke . groetjes en kusje van mij wil.

• wil

NADIA

er is iets fout gegaan mail me even .

gr wil

• Irma

Nadia.

Ken je de internetsite www.kankerspoken.nl

Dit is een site voor kinderen. Bekijk hem eerst zelf even of je dit wel wilt.

Irma