Hallo,
Hier ben ik weer even om te vragen of iemand ooit van een chondrosarcoom (botkanker) gehoord heeft. En waar ik anders lotgenoten kan vinden, iemand ooit van een zadelprothese in de heup gehoord?? Alvast bedankt groetjes Chantal.
hoi Huub,
Bedankt voor je reactie. Ik ben voor mijn moeder op zoek , ik was er al bang voor dat er geen lotgenotengroep zou zijn, maar ik dacht misschien kan ik zo iemand voor haar zoeken. Op zich is de operatie goed gegaan en is de tumor verwijderd, ze heeft gelukkig dan ook geen uitzaaingen in de longen.Het probleem is nu dat ze zoveel bot uit haar heup moesten verwijderen dat ze geen kogelgewricht meer konden behouden, ze heeft nu dan ook een zadelgewricht, ze zal helaas nooit meer zonder kruk kunnen lopen. Er moet nog iemand in Nederland zijn die deze zeldzame operatie gehad heeft.Sterkte met alles, groetjes Chantal.
Hallo Chantal
Hoe gaat het nu met je moeder?
Ik heb zelf 2 keer een chondrosarcoom in mijn rechter schouder gehad. Daar zit nu een schouderprothese en donorbot.Hoewel het bewegen behooorlijk beperkt is en ik nog wel vrij snel pijn heb gaat het verder goed! De laatste operatie is nu ongeveer 4,5 jaar geleden.
Helaas weet ik niets over een zadelprothese.
Sterkte
Gemma
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?