Hallo Yvonne,
Op dit prikbord kwam ik jouw verhaal tegen. Omdat de schoonmoeder van een goede vriendin kanker heeft zat ik hier wat te lezen. Jouw verhaal greep me aan, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen. Toen ik het las ging me plotseling ook een lichtje branden: jij hebt destijds ook op het Pim-Fortuyn prikbord de website van jouw man laten zien, en ik zat nogal veel op dat prikbord.
Je schreef over je eetproblemen en dat is eigenlijk de reden dat ik dit bericht voor jou intyp. Als ik me rot voel (om wat voor reden dan ook) dan kan ik ook nooit meer eten, het kost me in ieder geval heel veel moeite. Wat ik dan wel eens doe is een hele verzameling pakken “Goedemorgen” (ontbijt drink yoghurt) halen. Een halve liter staat gelijk aan twee boterhammen. Bij mij gaat drinken nl. wel goed als ik me rot voel, en op die manier krijg je toch nog redelijk wat voeding naar binnen. Het is natuurlijk niet een definitieve oplossing, maar voor nu helpt het misschien wel een beetje. Het is in ieder geval beter dan helemaal niets eten.
Verder wens ik je heel erg veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Verwacht van jezelf niet dat je binnen de korstste keren weer volop kunt genieten van het leven, maar probeer houvast te zoeken in de kleine dingetjes.
Ik hoop dat je me niet pedant vind dat ik dit allemaal opschrijf, ik heb zelf nl. helemaal geen ervaring met zulke dingen, maar ik leef erg met je mee.