tumorkoorts

• nady

Tumorkoorts

Hoe uit zich dat, en waarom krijg je dat als je al 2 jaar en behandeling bent tegen de kanker ?

• marre

ik weet het niet maar bij mijn moeder werd ook gepraat over tumorkoorts en zij had gewoon koorts, soms hoog met koude rilingen (in een later stadium).

Gr. Marre

• lidi

Hallo Nady,

In 1994 kreeg ik borstkanker en in 1998 kreeg ik steeds maar koorts en heel veel pijn in de ribben. Die koorts kon men niet verklaren. Nu, na vier jaar ben ik er aan gewend dat ik heel vaak koorts heb ten gevolge van uitzaaingen in de botten. Soms begint het ‘s morgens en loopt de temperatuur snel op naar 39 graden of iets hoger en soms begint het ’s avonds. Zolang de temperatuur bij mij tussen de 37 en 38 ligt heb ik het heel koud en loop ik te rillen. Komt het boven de 38 dan voel ik me “gewoon” koortsig. (Gloeierig, moe en slaperig).

Veel sterkte. Lidi

• Sis

Hoi Nady,

Mijn moeder heeft iedere dag tumor koorts… bij haar uit zich dat ook de ene keer in echt hoge koorts (39 tot 40 gr) en de andere keer heeft ze het super koud.

De artsen zeggen dat het bij haar komt omdat ze helemaal moe gestreden is en het lichaam niet meer goed weet wat te doen!

Liefs Sis