papa is overleden

• Heidi

Mijn vader is overleden, na 1 week bij hem liggen en zitten waken is hij stilletjes er tussen uit gekropen.

Raar idee, nu kunnen we nog iedere dag naar hem kijken maar na dinsdag is dat voorbij!

Heel veel sterkte iedereen op deze site!

Groetjes Heidi

• marcis

Beste Heidi,

Heel veel sterkte!

Groetjes, Ciska

• Marjon Moussa

Beste Heidi gecondoleerd met het verlies van je vader ik heb het 8 maanden geleden ook meegemaakt heel veel sterkte

Marjon

• will

BESTE HEIDI.

Ik wens je heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat.

Ik heb dit 6 maanden geleden ook mee gemaakt met mijn man .heel veel sterkte ook voor de rest van je fam .

groetjes van will

• Erika

Heidi,

ook jij gecondoleerd met het verlies van je vader.

Heb jij ook zo'n raar gevoel?? Mn vader is slechts 1 week geleden overleden: je weet dat ie er niet meer is, maar toch heb je af en toe het idee, gevoel dat ie zomaar weer ns door de deur zal komen.

Dit zal met de tijd wel slijten, maar ik vind het allemaal heel vreemd, ondanks dat we er op voorbereid waren.

Jij ook heel veel sterkte.

• Yvonne Bosman

Lieve Heidi,

Gecondoleerd met je papa en het valt zeker niet mee. Je moet heel veel verwerken. Kijk, mijn man Gerard is pas overleden (29 mei 2002) en ik heb er nog moeite mee. Vreselijk!

Gemis gevoel, heimwee gevoel, weet je wel……… de herinneringen komen weer naar boven. Herinner je papa toen hij nog alles kon, dat had Gerard ook tegen mij gezegd……….. Vallen doe je alleen en opstaan doen we met zijn allen. Je kan de website van Gerard Bosman lezen onder Memoriam bij de kankerpagina.

Liefs en knuf van Yvonne en hou je haaks

• Heidi

Het nu 2 weken geleden en 't is heel raar.

Ik droom iedere nacht van hem en denk bij alles aan hem.

We waren dan ook een heel echt gezin, hij, mijn zusje en ik.

Onze ouders zijn gescheiden en wij woonden sinsdien bij hem.

Ik weet dat we verder moeten en probeer dat ook te doen.

Toch bel ik nog wel eens zijn nummer en krijg dan (nog wel) zijn

voicemail, gek he!

Maarja, het is gewoon heel erg en de pijn zal moeten slijten!

Veel sterkte voor iedereen!

heidi

• Gerard van Merwijk

Gecondoleerd!!!