overleden

• leonie

Hallo allemaal,

Vanmorgen was het dan zo ver mijn schoonmoeder is op 53 jarige leeftijd gestorven……

Het ging de hele week al niet zo goed met haar en gisteren kreeg ze veel pijn aan de benen en heeft toen extra morfine gekregen (volgens mij 50 mg) ze heeft gisteren de hele dag geslapen en wij dachten dat het door de morfine was. De dokter had ons die dag al verteld dat we maar eens moesten gaan praten over de "toekomst' zoals de crematie enzo. We wouden dat dus gisteravond doen maar ze sliep zo vast dat we dachten we komen morgen (vandaag) wel weer.

Vanmorgen gebeld door mijn schoonzus dat we maar eens moesten komen want ze was binnen een uur erg verslechterd…we kwamen er en tien minuutjes later en toen was ze vredig ingeslapen.

Heel zielig voor iedereen maar toch echt het beste voor haar. Ze kon niet meer lopen, het praten ging steeds slechter en ze had doorligplekken en overal vele bloeduitstortingen die allemaal kapot knapten, heel zielig…

Veel geregeld vanmiddag pfff ben er moe van en heb nu een migraine aanval….

maar kan ook wel rust vinden. Er komt nog wel een moeilijke tijd aan maar we slaan ons er door heen.

Bedankt voor jullie hulp, mocht er nog iemand vragen en of opmerkingen hebben laat maar weten……..

Veel liefsxx

Leonie

• Yvonne Bosman

Lieve Leonie,

Gecondoleerd met je schoonmoeder. Ik heb er geen woorden voor en wens je heel veel sterkte toe in de komende tijd.

Liefs Yvonne

• Nienke

Hoi Leonie,

Ik heb je verhaal de afgelopen weken een beetje gevolgd, dus toen ik zonet je bericht las was ik echt even stil. Ik ben blij voor jullie dat ze zo rustig is ingeslapen en er waarschijnlijk nu heel wat beter aan toe is…maar het gemis zal pijnlijk zijn en blijven, ongetwijfeld. Ik denk ook dat je nu in een leeg gat zal vallen omdat ze de laatste tijd zo veel van jullie tijd in beslag nam…ik hoop dat je er een beetje doorkomt Leonie en ik zal aan je/jullie denken…laat je nog eens van je horen?

Heel veel sterkte…Nienke

• Marjon Moussa

Gecondoleerd met je schoonmoeder veel te jong natuurlijk maar gelukkig nu uit haar lijden .Heel veel sterkte gewenst

Marjon

• karin

Lieve Leonie,

Van harte gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder.

Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.

Liefs

Karin

• Gerard van Merwijk

Gecondoleerd!!!