Hallo allemaal,
Vanmorgen was het dan zo ver mijn schoonmoeder is op 53 jarige leeftijd gestorven……
Het ging de hele week al niet zo goed met haar en gisteren kreeg ze veel pijn aan de benen en heeft toen extra morfine gekregen (volgens mij 50 mg) ze heeft gisteren de hele dag geslapen en wij dachten dat het door de morfine was. De dokter had ons die dag al verteld dat we maar eens moesten gaan praten over de "toekomst' zoals de crematie enzo. We wouden dat dus gisteravond doen maar ze sliep zo vast dat we dachten we komen morgen (vandaag) wel weer.
Vanmorgen gebeld door mijn schoonzus dat we maar eens moesten komen want ze was binnen een uur erg verslechterd…we kwamen er en tien minuutjes later en toen was ze vredig ingeslapen.
Heel zielig voor iedereen maar toch echt het beste voor haar. Ze kon niet meer lopen, het praten ging steeds slechter en ze had doorligplekken en overal vele bloeduitstortingen die allemaal kapot knapten, heel zielig…
Veel geregeld vanmiddag pfff ben er moe van en heb nu een migraine aanval….
maar kan ook wel rust vinden. Er komt nog wel een moeilijke tijd aan maar we slaan ons er door heen.
Bedankt voor jullie hulp, mocht er nog iemand vragen en of opmerkingen hebben laat maar weten……..
Veel liefsxx
Leonie