ingeslapen

• Erika

hallo allemaal.

helaas moet ik meedelen dat mijn vader op 61 jarige leeftijd is overleden.

Hij heeft gevochten en gevochten maar bleek niet bestand tegen deze verschrikkelijke ziekte.

Voor hem gelukkig is ie toch nog onverwachts overleden, je weet dat t komt, maar t komt altijd onverwachts.

Ik wil iedereen nogmaals heel veel sterkte toewensen en pluk de dag, probeer zoveel mogelijk te genieten van alle dagen: elke dag is er een!!

Sterkte!

• Yvonne Bosman

Lieve Erika,

Op de eerste plaats gecondoleerd met je papa.

Ik vind het zo erg voor je dat je papa overleden is! Hij is rustig ingeslapen? Dan is het fijn dat hij geen pijn heeft geleden!

Het was bij mijn man Gerard ook die op 29 mei jl overleden is. Ik mis hem nog steeds heel erg. Ik moet er beste van maken en nu mijn computer een adsl verbinding heeft vind ik het fijn om uren achter de computer te gaan werken.

Het geeft ook een goede afleiding.

Vallen doe je alleen en opstaan doen we samen.

Liefs van Yvonne Bosman

• karin

Lieve Erika,

Van harte gecondoleerd met het verlies van je vader.

Ik heb zelf nog maar 7 weken geleden mijn moeder verloren en vind troost in de volgende zin: “Als het leven lijden wordt, kan de dood een verlossing zijn!”

Ik wens je heel veel sterkte toe in de komende tijd!

Liefs

Karin

• Yvonne Bosman

Lieve Karin,

Ik wil je ook veel sterkte toewensen in de komende tijd……… bah, wat is het leven verschrikkelijk hard!!!!!!!!!

Wanneer is je mama overleden? Mijn man Gerard is op 29 mei om 14.04 uur overleden………….. jakkes………..

Liefs Yvonne

• karin

Lieve Yvonne,

In 3 jaar tijd ben ik mijn vader en mijn moeder kwijtgeraakt aan kanker. Nadat bij mijn vader dikke darm kanker was geconstateerd heeft hij nog 5 dagen geleefd; helaas hebben we niet echt afscheid van hem kunnen nemen, want na zijn operatie is hij niet meer bij kennis geweest. Hij is op een zondagavond om 22.10 uur gestorven.

Mijn moeder heeft op 16 juni jl. de strijd verloren (ze is op vaderdag dus een zondag ook om 22.10 uur gestorven!! - dat kan toch geen toeval zijn!!!!!!!!!) ; zij heeft 14 jaar gevochten tegen lymfeklierkanker. In die 14 jaar is de kanker maar liefst 5 keer teruggekomen. Ze was zo'n sterke vrouw en was niet bang om te sterven. Gelukkig hebben we heel bewust afscheid kunnen nemen van haar en ze is heel rustig ingeslapen. Maar wat voel ik me verdrietig, leeg, moe en alleen.

Ik denk dat jij je zo'n beetje hetzelfde voelt….

De wereld draait door en er wordt van je verwacht dat je weer mee doet. Maar jouw wereld staat stil!!!!

Ik wens je heel veel sterkte toe.

Karin

• Marjon Moussa

Gecondoleerd met je vader zelf is mijn vader 8 maanden geleden overleden ,ik wens je heel veel sterkte met dit verlies .

Marjon