Vrijdag tijdens bezoekuur is m'n pa opgehaald voor rontgenfoto's en hebben ze ook bloed afgenomen. Hij had dinderdagavond laat koorts gekregen. ze vermoeden nu dat hij longontsteking heeft en omdat ze het zogoed als zeker weten is alvast begonnen met antibiotica. Er wordt vermoed dat hij thuis die longontsteking al had ivm het vele zweten, toen dacht de riso-arts dat het zweten van de bestraling kwam. Sinds zaterdag houd hij ook de sonde-voeding niet meer binnen. Daar zijn ze dus maar even mee gestopt. nu krijgt hij alleen nog vocht en medicatie.
Vrijdag toen ik weg ging van het bezoekuur zij ik dat ik maandagavond weer zou komen samen met mijn partner. Toen zij hij (heel zachtjes) dat ie dan wel weer thuis was. Blij dat hij zo positief is maar inmiddels heeft hij zijn verwachting bijgesteld ivm het spugen.
Ik ben zo bang dat hij er tussenuit piept. Ik vind het vreselijk om mijn beschermer er zo broos en kwetsbaar bij te zien liggen. Zo hoort het gewoon niet! Hij moet mijn hele leven nog meemaken.
gr. van een verdrietige en boze hesi