Hallo Mensen,
Mijn lieve Gerard is 8 weken geleden overleden en ik word steeds overrompeld door nachtmerries! Ik word er ziek van!
Ik droom elke keer dat ik aan het vechten ben om Gerard te halen en dat hij naast mij slaapt. Ik vind het zo vreselijk om alleen te zijn!
Ik kan en wil niet alleen zijn, echt niet, want het is niks voor mij om alleen te zijn!
Ik vind het helemaal niet leuk om alleen te zijn.
Ik heb wel af en toe contact met de kinderen van Gerard. Maar ik vind het zo jammer dat ik zelf geen kinderen heb van Gerard. Want dan had ik toch iemand bij me.
Ik voel me vreselijk eenzaam! Kijk, toen Gerard erg ziek was kwamen er heel veel mensen bij ons op bezoek. Nu hij er niet meer is, komen er geen kippen meer over de vloer. Heel soms komen er wel 2 goeie vrienden bij ons. Maar voor de rest niemand. Ik moet er om zeuren, dan komen zij er aan. Maar ik vind het zo jammer dat ze Gerard beloofd hadden om ook rekening te houden met mij. Nu hij er niet meer is, komen de mensen die hem beloofd hadden ook niet bij mij op bezoek terwijl zij niet op vakantie zijn! Ik kan daar zo kwaad om worden! Ik heb zo'n sterk gevoel dat ik als een gastvrouwtje mag spelen toen Gerard nog leefde. Misschien ben ik wel achterdochtig. Ik voel me ellendig.
Het is ook niet normaal dat ik hartstikke moe ben en dat ik steeds nachtmerrie krijg. Ik rook heel erg veel van de zenuwen (kan me ook niet schelen dat ik veel rook, ook al is het slecht, nou en, laat me nou roken).
Ben ik daarvoor in de wieg gelegd om steeds pech te hebben?????????????
Lieve naasten, hebben jullie ook zoiets meegemaakt dat jullie steeds nachtmerries krijgen? Het is werkelijk v.r.e.s.e.l.i.j.k.!!!
Groet Yvonne