ik ben heel verdrietig

• hesi

nu ik het onderwerp intyp staan de tranen me alweer in de ogen en m'n vriend is pas met een uur thuis van werk. kijk aan, het loopt al.

Ik had m'n vader 3 dgn niet gezien en hij ziet er slecht uit !

Al vanaf de 13e eet hij zeer sporadisch en drinkt dagelijks onder enige dwang nog een klein beetje. Zelfs het astronautenvoedsel moet ie niet……………

Ik heb gewoon het gevoel dat hij het aan het opgeven is. Hij ligt de hele dag in bed en slaapt heel veel, dan heeft ie nergens last van. Hij heeft geen last van pijn maar voelt zich gewoon slecht, het eten smaakt hem ook niet. Hij heeft ook niet veel energie, toen ik hem zei dat dat wel kon zijn omdat hij niet eet kreeg ik niet echt een reactie. De keren dat ik hem wel zie wil ik niet boos worden natuurlijk, maar dit kan toch niet!!!! Als hij wel beneden is, is dat hooguit een uurtje en dan nog zit ie er apatisch bij of zit te dutten.

Het mag gewoon nog niet !!!!!!!!

word me even teveel.

hesi

• Heidi

Ik schud je de hand.

Mijn vader heeft sinds 1,50 jaar darmkanker met uitzaaiing in zijn lever en heeft 2 tumoren in zijn bekken en 1 hele grote in zijn heilig been. Hiermee kom hij, wel met veel pijn, nog dingen doen.

Mijn vader is opgenomen afgelopen vanwege een bloeding en ze hebben geziend dat zijn darmen vol zitten met tumorweefsel. Een volgende bloeding is fataal! En dat kan ieder moment gebeuren. We mogen de hele dag bij hem, gelukkig maar toch.

Hij heeft nu een morfinepomp en we wachten ff af wat daarme gebeurd en of hij nog naar huis mag, maar het is kwestie van tijd. We wisten dat het ooit eens ging gebeuren maar dit is toch behoorlijk onverwacht.

HEEL VEEL STERKE

HEIDI