OPROEP VOOR GERARD VAN MERWIJK

• Yvonne Bosman

Hallo Gerard,

ik wilde je email sturen maar het werd geweigerd. Ik weet niet wat er aan de hand is. Je vroeg mij of ik jou een mailtje wilt sturen die Tianne mij gestuurd had.

Helaas door de virussen heeft mijn kennis alle posten weggewist.

Ik kan je wel vertellen dat de familie van Tianne haar een beetje heeft laten vallen en dat zij hekel aan jou hadden omdat jij 20 jaar ouder bent.

Ze vertelde me dat zij op haar 12 jarige leeftijd al kampt met haar baarmoeder en dat ze op haar 14e leeftijd tumor ontdekt hebben en dat ze het hele baarmoeder weggehaald hadden en dat ze kort leven heeft.

Sterkte en dikke knuffel van Yvonne

• Gerard van Merwijk

Hoi Yvonne,

Bedankt voor de moeite die je voor me doet.

Ik zit momenteel in een apatische fase. Ik zit wel achter de PC maar ik krijg met moeite wat op papier. Wat moet ik schrijven? Als je de verhalen van andere mensen leest wat kan ik daar dan aan toevoegen? Ik wordt er ook niet vrolijker van. Iedereen is rouwig en treurt en daarom vind ik het moeilijk om dat getreur erbij te krijgen. Ik heb het zelf ook hardstikke moeilijk en ik mis Tianne gruwelijk. Ik leef ook in een roes en ik onderga het leven zonder dingen echt te beleven.

Ik kan even niemand steunen, die tijd komt nog wel. Maar daar is het nu te kort voor. Tianne is nu 27 dagen dood…….en ik kan het soms nog steeds niet geloven…….

Een knuffel uit Arnhem,

Gerard.

Yvonne Bosman schreef:

>

> Hallo Gerard,

> ik wilde je email sturen maar het werd geweigerd. Ik weet

> niet wat er aan de hand is. Je vroeg mij of ik jou een

> mailtje wilt sturen die Tianne mij gestuurd had.

> Helaas door de virussen heeft mijn kennis alle posten

> weggewist.

> Ik kan je wel vertellen dat de familie van Tianne haar een

> beetje heeft laten vallen en dat zij hekel aan jou hadden

> omdat jij 20 jaar ouder bent.

> Ze vertelde me dat zij op haar 12 jarige leeftijd al kampt

> met haar baarmoeder en dat ze op haar 14e leeftijd tumor

> ontdekt hebben en dat ze het hele baarmoeder weggehaald

> hadden en dat ze kort leven heeft.

> Sterkte en dikke knuffel van Yvonne