Hoi
Sorry dat ik zo lang niet meer heb geschreven!
Hoe gaat het nou met je man en jezelf?
Hallo,
We begrijpen best dat je al enige tijd niets van je heb laten horen. Een ieder heeft toch zijn eigen beslommeringen en de dagen zijn heel snel om, vind ik zelf.
Ik ben nu hele dagen thuis om mijn man te verzorgen en dacht dat ik veel vrije tijd over zou houden, maar dat valt me op dit moment toch tegen. Met mijn man gaat het op dit moment volgens de dokter en volgens ons zelf vooruit. Er wordt je wel verteld dat het een hele zware operatie is, die veel kracht kost. Maar wat het inhoudt moet je volgens mij toch in de praktijk mee maken. Er zijn nu weer dagen dat hij weer wat meer op de been is en dagen dat het niet gaat omdat hij de dag ervoor teveel gedaan heeft. Maar hij is nu gelukkig niet meer zo vreselijk depressief en dat vinden wij hier een pluspunt. Nu proberen we hem weer eens te interesseren in zijn hobby`s. Maar dat lukt nog niet erg. Maar het gaat langzaam maar wel voor uit. Hij is weer een kilo aangekomen en nu maar hopen dat er geen uitzaaiingen gevonden worden en dat de kruiden die we toevoegen aan zijn eten helpen.
Maar hoe gaat het met je vader, is die al weer voor controle geweest?
Bedankt voor je belangstelling, dat is iets wat je van alle mensen steeds meer ga waarderen.
groetjes
Rina
Huizekruize schreef:
>
> Hoi
> Sorry dat ik zo lang niet meer heb geschreven!
> Hoe gaat het nou met je man en jezelf?
Hoi Rina,
Fijn om te horen dat het een beetje vooruit gaat! Het gaat verschrikkelijk langzaam he? Laat hem maar wat uitvinden wat hij allemaal kan doen en het blijft nog lang 1 dag goed 1 dag slecht..
Mijn vader moet in oktober weer voor controle..
Ik heb het wel met hem over jullie gehad en dat vond hij heel erg interessant maar zo verschrikkelijk voor je man. Heel graag zou hij onze berichtjes willen lezen maar dat kan niet want hij weet niet dat wij weten dat hij gesjoemelt heeft met zijn gewicht en dat wil ik graag zou houden.
Helaas weet hij ook (nog niet) hoe e-mail werkt maar misschien is het wel goed om info uit te wisselen.
Als jullie dat willen laat het dan horen dan geef ik zijn e-mail wel en dan krijgt hij een spoedcursus van ons
Groetjes Marjan
Hoi Rina…
Je hoort binnenkort wel van mijn vader want hij zit ook in zijn “maag” hoe het anderen verloopt en wil graag zijn ervaringen delen. Een verwantschap en een herinnering aan de nog slechtere tijden zal hem weer even doen nadenken hoe dankbaar hij nu eigenlijk moet zijn. Je man is zo jong en erg ziek en dat doet hem veel (wat ik niet zo van hem verwacht had).
Stom dat ik niet weet wat hun e-mail is want ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt…
Maar als je iets wil schrijven..
Marjan@huizekruize.nl
Groetjes Marjan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?