Hallo allemaal
Het is voor het eerst dat ik hier ben maar ik zit best wel met mijzelf in de knoop. Ik ben hier dus eigenlijk gewoon om mijn ei kwijt te kunnen.
Mijn schoonmoeder heeft nu al 14 jaar kanker, borstkanker, maar het laatste halfjaar gaat het niet goed… in februari is geconstateerd dat ze uitzaaingen heeft in haar hoofd (meerdere) en haar lever. Maar nu gaat het wel heel slecht. Ze kan haast niet meer lopen, heeft vaak geen gevoel meer in haar benen. heeft bloeduitstortingen over haar hele lichaam en is heel mager geworden. Ze eet haast niets meer en kan soms niet meer van dde wc afkomen. Het is heel erg voor mijn vriend en die heeft het er dan ook heel erg moeilijk mee en ik probeer me voor hem sterk te houden maar onderhuids ga ik er stukje bij beetje kapot aan. Ik ben zelf ook druk in mijn leven en de spanning is haast niet meer te houden. Je weet niet wanneer ze doodgaat en hoe…. misschien krijgt ze nog wel meer dinegn die ze niet meer kan?? Ze kan doof of blind worden of verlamd raken….DAT MAAKT JE ZO ONZEKER EN BANG je weet niet meer wat te doen. Weet iemand hoe ik hier het beste mee om kan gaan?? Met mijzelf, vriend en schoonmoeder?? Ik heb echt het idee dat het nog om dagen./weken gaat..pfff ben zo bang!
Liefs Leonie