leukemie

• Yvonne Bosman

Hallo, je ziet dat het erg laat is. Maar ik kan niet slapen…………

mijn man Gerard is 5 weken geleden, en nu zit ik te denken over mijn ouders.. Mijnn moeder heeft leukemie, en wil ik graag met lotgenootjes conntact hebben die leukemie hebben. Mijn moeder heeft dit jaar 10 jaar leukemie…………. hoe voelt het??

mama is 66 jaar oud………………papa heeft spierziektkte………..geen ms, maar hdsnl of zo………………….. ik word gek van onzekerheid

liefs yvonne bosman

• Yvonne Bosman

ik zie dat ik een taalfout had gemaakt, en het moet zijn dat mijn man Gerarrd vijf weken geleden overleden is…….

liefs yvonne

• ren@

lieve Yvonne

ik weet wel hoe je je voelt……… ben mijn mam verloren toen ik en mijn twins broer zestien jaar oud waren………… jongsre broertje wa twaalf jaar.

mijn moeder is maar 45 jaar geworden……….. er werd thuis verder niet meer over gepraat…..dus ik hield mijn mond ook wel…….. bang om mijn vader pijn te doen.

er werd ons niks verteld………. toen mam zo ziek was……… ja er was een gezwel!!

kon bestraalt worden……… heeeeeeeeeeeee ik dacht komt wel goed.

dus niet!!!!!!!!!!!!!!! ze heeft een hele lijdens weg moeten gaan.

maar kom ik later wel eens op terug.

stel me ff voor……….. ik ben rena en moeder van drie kinderen.

heb twee boys van 15 en 12 en meisje van drie jaar.

ik ben 35 lentes jong…..maar voel me oud……….

pap een infarct en daarna beroerte ………. het valt allemaal niet mee yvonne.

maar je moet door…….

gr rena

.

• ren@

sorry

moest mij verhaal ff kwijt

• saskiaV

hallo yvonne en rena

ik ben saskia getrouwd en moeder van 3 kids ik lees al een poosje mee op dit prikbord maar heb nooit de moed gehad om te reageren mijn moeder heeft ook leukemie is begonnen met non-hogdkin maar dat is dus acute leukemie geworden ze ligt al bijna 7 weken in het ziekenhuis en vandaag zijn ze begonnen met een chemo die 14 dagen duurt en als het aanslaat zeggen de dokter dat ze er misschien nog maar een jaartje bij ons mag zijn is niet tevoortestellen dat ze er niet meer zal zijn ik hoop dat die dokters er zo naast zitten kan me geen leven voorstellen zonder haar ik zal jullie proberen op de hoogte tehouden hoe alles zal gaan ben nu wel over de drempel heen op hier berichtjes teplaatsen denk ik

verder wens ik jou yvonne heel veel sterkte met het verlies van jou gerard neem er de tijd voor hoor dat heb je wel nodig en rena jij ook veel sterkte met alles

en de rest van de mensen sterkte en ik laat nog van me horen

groetjes saskia

• ren@

saskia bedankt voor je reactie.

ik wens je veel sterkte toe…….. en hoop dat je nog naar een jaar van je mam mag genieten…… geef de moed niet op.

gr ren@