nier verwijderd

• christa

Hallo allemaal

Mijn moeder is in februari aan nierkanker geopereerd , hierbij is haar hele nier verwijderd inc lymphklieren.

Er zijn verder geen uitzaaiingen en ze blijft wel streng onder controle staan.

Nu heb de volgende vraag aan jullie.

Ze blijft het zo vreselijk koud hebben zelf met hele warme dagen die we hebben gehad draagt ze een coltrui. ( terwijl ze voor ze ziek werd het altijd warm had ook ivm opvliegers)

Ze heeft 3 zakken bloed in december gekregen voordat ze wisten wat ze had.

Heeft iemand hier meer van gehoord, in het ziekenhuis weten ze er geen antwoord op.

alvast bedankt

christa

en iedereen die op dit forum zit wens ik veel sterkte

• charles

Dag christa

Ik heb je verhaal gelezen,wat betreft het koud hebben van je moeder kan ik je dit vertellen na de chemo's die ik heb gehad , en de bestralingen,kreeg ik het ook koud,mij werd verteld dat dat komt , de witte bloedlichaampjes niet op peil waren.

ook de rode niet, heeft ongeveer 6 weken geduurd.

ik hoop dat je er wat aan hebt ,veel sterkte he

groet charles

• remco

Mijn zoontje was 14 maanden toen hij een wilmstumor aan zijn linker nier werd ontdekt.Tijdens zijn behandeling(chemo/bestraling)had mijn zoon vaak koude voetjes en koude handen.De oncoloog zij dat dit een bijverschijnsel is van de Vincristyne.De arts zij dat dit na de behandeling nog wel een paar maanden zou kunnen blijven.

De behandeling heeft plaats gevonden in het AZG.

Ook komt het voor dat de ene arts iets wel wil inzien,en de ander niet.

Ik hoop dat je wat aan mijn info hebt .

Sterkte gewenst aan je moeder en we zullen duimen voor je dat je moeder het gauw weer lekker warm krijgt.