hopeloos

• Yvonne Bosman

jullie weten dat mijn man gerard op 29 mei 2002 is overleden. Ik word er hopeloos van slapeloze nachten en heel veel piekeren en lees veel zijn website.

interesse? lees http://www.gerardbosman.tk

ik heb er veel moeite mee dat hij er niet meer is bij mij. het is zo stil in huis……..

ik ben ook zo broodmager geworden, want elke keer als ik een hapje eet, barst ik uit van het huilen. Ik kan niet meer alleen eten en ben zoveel kilo's afgevallen.

ik eet alleen als er iemand bij mij is……….

liefs yvonne

• sophia

hoi yvonne

ik kan begrijpen dat je het moeilijk mee hebt

maar ik heb een tip zo deed mijn schoonzus het ook

en bij haar heeft het geholpen

elke keer als je gaat eten

zet dan vrij hard zijn lievelings muziek op

in het begin zal het nog wel brullen geblazen worden

maar zij had op een gegeven moment het idee dat hij

ook aanwezig was tijdens het eten en zo is zij er doorheen

gekomen

ik weet niet of het bij jou helpt hoor maar het valt te proberen

ik leef met je mee en denk veel aan je

als je eens wilt kletsen mail me maar

groetjes sophia

• Ellen

Lieve Yvonne,

Het is heel begrijpelijk, dat je het zo moeilijk hebt. Ik weet helaas uit ervaring, dat het allemaal niet meevalt. Iedereen moet het verdriet op zijn eigen manier verwerken. Je kunt niet van een ander verwachten, dat hij of zij je de juiste weg kan wijzen.

Je moet door ondervinden er achter komen wat voor jou de juiste manier is. Je kan misschien wel van anderen horen hoe zij het aangepakt hebben. Daar zou je voor jezelf weer dingen uit kunnen halen.

Hoe raar het ook mag klinken: Het verwerken moet waarschijnlijk nog gaan beginnen.

Zoals jezelf al aangaf in een van je vorige berichtjes, komt er nogal wat post op je af. Dat kan tot zeker een jaar duren, voordat echt alles geregeld is. Ik hoop voor je dat je er een beetje uitkomt, of dat er iemand is die je daarbij helpt.

Ik denk, dat je veel kunt hebben aan het kontakt met lotgenoten. Schrijf en praat je emoties van je af. Zelf kijk ik naast deze pagina ook wel eens op www.sterven.startpagina.nl . Daar kun je ook verhalen van lotgenoten vinden en eventueel zelf een berichtje plaatsen.

Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd. Pas goed op jezelf. Want jij bent zelf ook heel belangrijk.

Groetjes van Ellen

• Mirjam

Lieve Yvonne,

Ik heb de webpage van Gerard bekeken, echt geweldig!!

Mijn vriendin heeft 1,5 jaar gelden haar 17 jarige zoon verloren, zij eet nog steeds niet aan de eettafel, maar gewoon met het bord op schoot bij de tv.

Misschien helpt het?

Liefs Mirjam

• Yvonne Bosman

Lieve Mirjam, dank voor je bericht. Ik heb nog moeite met eten en kan echter niet alleen eten. Gisteren barbecue feest en heb wel wat gegeten met de mensen erbij. Maar nu ik alleen thuis zit, draait mijn maag om van de zenuwen. Vreselijk. Ik ben blij dat je web site van mijn lieve Gerard geweldig vindt. Ik mis hem vreselijk erg, niet normaal, hij is mijn alles……..

Liefs Yvonne