Kent iemand deze stichting?

• Lenie

Misschien een beetje raar op dit forum maar heeft iemand wel eens van de stichting ‘Leven met Kanker’ en/of Future Succes gehoord. Op dit moment houden zij een actie huis aan huis met de verkoop van ansichtkaarten om zodoende een feest voor jonge kankerpatiënten te kunnen geven.

• marielle

hoi lenie, de site www.futuresucces.nl bestaat… kijk maar ns.. het zou best kunnen wat ze zeggen.. misschien moet je hun ff een mailtje sturen voor duidelijkheid…..

gr Marielle

• Arij Nobel

Beste Lenie,

Het is mij niet bekend of er een stichting “Leven met kanker” bestaat.

Het is wel enige tijd geleden een thema geweest van het KWF.(Koningin Wilhelmina Fonds/Nederlandse Kankerbestrijding.) Alle informatie over dit en alle andere onderwerpen betreffende kanker kun je daar verkrijgen.

Ook de Nederlandse Federatie van Kankerpatiëntenverenigingen te Utrecht kan je alle gewenste informatie verschaffen.

Met collectes aan de deur, onder welk mooi motto dan ook, zou ik erg voorzichtig zijn. Het is algemeen bekend dat er nogal wat kaf onder het koren schuilt.

Collectes t.b.v. de kankerbestrijding in het algemeen worden in ons land door het KWF georganiseerd. het KWF subsidieert uit de opbrengst van deze collecte alle bij de NFK aangesloten verenigingen van kankerpatiënten.

Adres KWF: Sophialaan 8

1075 BR Amsterdam

Tel. 020 - 5700538

Fax. 020 - 6750302

Website: www.kankerbestrijding.nl

Adres NFK:

Postbus 8152

3503 RD Utrecht

Tel. 030 - 2916091

Fax.030 - 6046101

e-mail: bureau@nfkpv.nl

Tot slot:

Ik ben zelf een ex-longkankerpatiënt. In 1984 werd bij mij de linker long geheel verwijderd. Al 15 jaar ben ik actief in de Stichting Longkanker.

Het belangrijkste werk van deze stichting is het verlenen van steun aan lotgenoten en hun naasten.

Mocht je ooi beheofte hebben aan een persoonlijk gesprek, dan kun je mij bereiken onder telefoonnummer 070 - 3688219, of via mijn e-mailadres: a.nobel@wxs.nl

In de week van 14 t/m 21 juli ben ik echter wegens vakantie afwezig.

Hartelijke groeten,

Arij Nobel

• Arij Nobel

Lenie schreef:

>

> Misschien een beetje raar op dit forum maar heeft iemand wel

> eens van de stichting ‘Leven met Kanker’ en/of Future Succes

> gehoord. Op dit moment houden zij een actie huis aan huis met

> de verkoop van ansichtkaarten om zodoende een feest voor

> jonge kankerpatiënten te kunnen geven.