helpme

• lisa

Hoi helemaal verkeerd forum natuurlijk maar ik heb jullie hulp nodig ! Ik wil namelijk graag een i-mode toestel en mag deze van mijn vriend niet kopen nu heb ik een site gevonden waar ik deze kan winnen : www.gratisimode.nl Dus als jullie mij willen helpen meld je daar gratis aan met de code lisaHULS in je aanmelding dan maak ik kans op dat i-mode toestel !! alvast bedankt !!

• Esther mama van Youri

Hoi Lisa,

Ik denk dat je hier helemaal verkeerd zit voor dit soort berichtjes!!!! Op het babyprikbord heb ik ook al jouw berichtje gezien en dat maar gelaten voor wat het is! Maar de mensen die hier komen hebben wel serieusere dingen aan hun hoofd dat het helpen om jou iets te laten winnnen!

Groetjes Esther

• koos

als ik de kreet help me zie, verwacht ik eigelijk wel iets anders, maar wie niet waagt, die niet wint.Je kan het altijd proberen.

gr Koos

• linde

Lief kind is dit nu het forum om zo iets te vragen?

Schaam je je nu niet een beetje? Ik hoop van wel zo zit er dan toch nog iets menselijks in je!

• Mandy

Beetje ontoepasselijk om zoiets op een forum als deze te gaan vragen

Bah

• lieve

Ben jij me daar eentje,

ik wist niet dat er zulke mensen als jij bestaan

heet dit; boers, frank, egoistisch?foei

Zal het ons een zorg zijn dat jij ocharme geen I-mode toetsel wint!

Schaam je!

isa schreef:

>

> Hoi helemaal verkeerd forum natuurlijk maar ik heb jullie

> hulp nodig ! Ik wil namelijk graag een i-mode toestel en mag

> deze van mijn vriend niet kopen nu heb ik een site gevonden

> waar ik deze kan winnen : www.gratisimode.nl Dus als

> jullie mij willen helpen meld je daar gratis aan met de code

> lisaHULS in je aanmelding dan maak ik kans op dat i-mode

> toestel !! alvast bedankt !!

• Yvonne Bosman

Inderdaad, gelijk heb je!

Yvonne

en trouwens Lisa, wat jouw problemen zijn heeft niets met kankerpagina te maken vind ik sorry……………….

Denk in godsnaam na dat het niet toepasselijk is om deze forum bij kankerpagina te plaatsen. Wat intereseert het mij nou wat je typt dat je vriend het niet goed vindt over die module…………..onze hoofden staan er niet bij na………

we denken meer aan kankerpatienten zelf en ook onze gedachten gaan uit naar naaste liefden zoals ik…………

l

• broomstick666

Ik ben je berichtje nu al op meerdere sites tegengekomen. Vind je nou zelf ook niet dat dit toch echt 1 van de slechtste plaatsen is? Kom op, denk toch even na.

Plaats dit bericht daar waar het wel kan. Ik vind dit erg onpasselijk.

Doe jezelf en (vooral) anderen een groot plezier en denk de volgende keer dat je dit berichtje weer ergens plaatst eerst even na of dat wel (menselijk gezien) kan.

Alvast bedankt.

• Yvonne Bosman

Lisa, waar ben je mee bezig? Je hebt deze bericht ook in andere pagina geplaatst, te weten www.doven.startpagina.nl!

Doe even normaal!

Yvonne

• Rob

Hoe oud ben je eigenlijk om zoiets op een forum als dit te plaatsen?

Domme gans.