keel

• Patrick

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Misschien ben ik een beetje te voorbarig maar ik zit hier enorm mee.

Al enige tijd heb ik het gevoel dat er achter wat in m'n keel vastzit. (met slikken)

Ook heb ik wat bultjes op m'n tong en er zit witte aanslag op.

Nu ben ik bij de dokter geweest en die zegt dat het een ontsteking is van het slijmvlies.

Hiervoor heb ik een kuur gekregen om de ontsteking tegen te gaan, maar het helpt niet en ik heb nog steeds dezelfde klachten.

Voor anderhalf jaar geleden heb ik hetzelfde gehad maar toen was het wel gauw weg met medicijnen.

Ik ben dus erg bang dat het ergens anders mee te maken heeft, namelijk keelkanker.

Ik weet dat ik nogmaals erg voorbarig ben en dat er misschien mensen zijn die zoiets hebben van waarom denkt die jongen nou zo!!!.

Nou, ik hoop dat iemand mij hiermee toch kan helpen.

Alvast harstikke bedankt.

Groeten,

Patrick

• Marjon Moussa

Beste Patrick misschien is het wel een beetje voorbarig en alle slik klachten is geen kanker maar waarom vraag je dan geen verwijs kaart voor een internist al is het alleen maar om je gerust te stellen.Heel veel sterkte en zorg er zo gauw mogelijk voor des te sneller ben je gerustgesteld.

groetjes Marjon

• Ilse

Hoi Patrick,

Allereerst wil ik je zeggen dat er helemaal niets vreemd is aan je manier van denken. Ik heb dezelfde klachten en ook bij mij is de mogelijkheid van keelkanker omhoog gekomen. Om die reden ben ik op deze site terecht ben gekomen.

Bij is het ook anderhalf jaar geleden dat ik er voor het eerst last.

Ruim een jaar geleden ben ik voor het eerst met deze klachten naar de huisarts gegaan. De bultjes (achter op mijn tong) noemde hij oneffenheden die kunnen optreden tijdens een keelontsteking.

Nu ruim een jaar later heb ik er weer voor de zoveelste keer last van en ben weer naar de huisarts toegestapt (deze keer aan andere).

Die vertelde me dat de bultjes restjes zijn van mijn amandelen. Een ander verhaal dus…

Ik heb nu een antibiotica-kuur achter de rug maar het helpt helaas niet.

De keelpijn, de bultjes, aanslag en het gevoel dat er iets achter in mijn keel vastzit zijn nog steeds niet verdwenen.

Ik hoop dat er snel iemand op je bericht zal reageren die jou (en dus ook mij) kan helpen.

Groetjes

Ilse