Hallo allemaal,
Sinds het moment dat mijn moeder hoorde dat ze uitzaaiingen heeft in de lever als gevolg van darmkanker, kom ik dagelijks op deze site.
Geweldig dat zoiets er is. Je voelt je zo gesteund. Ook al gaat het niet altijd om dezelfde soort kanker.
Ikzelf voel me heel emotieloos, ik stort me op internet om zoveel mogelijk info te vergaren en de rest van de wereld kan me gestolen worden. Ik voel ook zo onzeker door alles. Is er misschien iemand die mij kan helpen aan een adres van een maatschappelijk werk(st)er ofzo. Ik zou zo graag aan iemand mijn verhaal kwijt willen. Ik heb wel zussen en een hele lieve vriend die me in alles steunt, maar die wil ik niet lastig vallen met dit verhaal. Die hebben al genoeg aan zichzelf.
Het leven is in 1 seconde zo betrekkelijk geworden. Pas 63 jaar, nog een leven voor zich en dan dit. Maandag ondergaat ze haar eerste chemo, hopelijk slaat her aan. Ik vind mezelf ook wel egoistisch. Voor 4 weken terug hebben mijn vriend en ik onze trouwdatum vastgelegd, volgend jaar juni. Ik zou nu wel alles op alles willen zetten om er voor te zorgen dat mijn moeder deze dag mee kan maken. Voor mij een klein dilemma, omdat het trouwen nu niet meer zo belangrijk is geworden. In een klap is de vreugde en lol die je heb om de dag tot in de puntjes te regelen verdwenen. Wij wilde het pas zeggen op 1 januari 2003, allebei de families bij ons en dan een fles champagne erbij. Wat mij betreft mag het nu al.
Zo een heel verhaal, als je eenmaal bezig ben dan draaf je door. Hopelijk heeft iemand info voor mij.
Groeten Irène