Ontmoetingsweekend op de boerderij

• Miriam

Ontmoetingsweekend op de boerderij

Ex-patiënte organiseert in het weekend van 6-7 juli een activiteitenweekend voor jonge (ex) kankerpatiënten in Friesland. Er is ruim gelegenheid om met elkaar kennis te maken en ervaringen uit te wisselen. Ook kun je meegaan met een kanotocht op het water of een meditatiespel in het bos. Of op zondag?verrassing! Leeftijd: 15-35 jaar, maar familieleden en vrienden zijn ook welkom. Kosten deelname: 35 euro. Voor informatie en opgave kun je (vóór 1 juli) contact opnemen via mijn email adres: miriam-majoor@zonnet.nl

Of geef dit bericht door aan iemand in je omgeving die je kent en die misschien geïnteresseerd is!

• koos

het klinkt heel mooi ,allemaal, maar wat me toch een beetje vreemd lijkt, dat je met deze ziekte, een leeftijd grens steld, ik ben 47, heg twee operaties gehad, tegen kanker en 30 keer bestraling, maar kom niet in aan merking voor een ontmoetings weekeind

jammer hoor.

de groeten van Koos

• Sandra

heb je gelijk in hoor Koos. Je bent juist een stimulans voor jonge mensen. Je heb al zoveel overwonnen. Ik lees veel wat je schrijft. Ik vind je een kanjer. Heb veel respect voor je. En heb voor nog vele van jullie respect. Ik lees altijd deze sit maar schrijf zelf zelden. Waarom??? Geen idee. Maar ik voel met jullie mee heb het zelf allemaal meegemaakt alleen wij hebben de strijd verloren.

Groetjes Sandra