Ik heb vandaag begrepen dat mijn schoonvader beenmergkanker heeft. Wie kan mij meer vertellen? Ik zoek maar er zijn verschillende vormen geloof ik. Hij heeft zijn arm eerder gebroken en heeft last van rug en ribben.
Hoi Bert,
Weet je niet wat voor soort beenmergkanker het is?
En in welk deel van het lichaam?
Anders dan is het inderdaad uitgebreid zoeken hiernaar.
En aangezien je dus meerdere vormen van beenmergkanker heb, maar elke vorm weer anders is en andere gevolgen heeft, zou het toch iets makkelijker zijn als je zou weten welke vorm het is.
Een voorbeeld van beenmergkanker is bijv. leukemie of de ziekte van Kahler.
Of weten ze dat nog niet.
In ieder geval sterkte, want welke vorm het ook is, het is geen van allen “leuk”.
Gr. Marianne
Drie jaar terug kregen we te horen dat mijn schoonvader de ziekte van kahler had.
Het is voor mij heel moeilijk uit te leggen wat het voor ziekte is.Ik heb verschillende boeken gelezen, maar de ziekte snappen doe ik nooit.Mijn schoonvader heeft echt een lijdings weg gehad. In het begin merk je het niet zo, hij was gewoon vrolijk kreeg chemokuur en kon nog goed lopen. Dat werd met maanden slechter. Hij was verschikkkelijk moe, volgens de dokter te weinig bloed de man kreeg bloed toegediend, Dan ging het weer een poosje.Van buiten zag ie er goed uit maar van binnen ging alles kapot.De tijden gingen voorbij en we gingen van het ziekenhuis naar thuis. Totdat hij in februari uit het ziekehuis kwam, mijn schoonouders hadden een gesprek gehad met de internist
waar mijn schoonvader niemand bij wou hebben behalve zijn vrouw, ik denk dat ze te horen kregen dat ze niets meer konden doen voor hem. Het laaste retmiddel was het medichijn softenon. Mijn schoonvader ging naar huis omdat wij denken dat ie thuis ook wou sterven. Toen begong de aftakkeling, kon niet meer lopen, lag weken op bed, weken werden maanden.In het begin kon je nog gesprekken met hem voeren. Maar niet lang daarna had ie moeite met mensen erkennen zelf zijn eigen vrouw had ie moeite mee.Zijn bennen werden verschikkelijk dun zijn armen ook, voeding kont ie niet meer verdragen, slikken ging ook niet meer. Als je dat zie liggen denk je soms bij eigen, ga maar het goed het is genoeg geweest! deze lijdens weg verdiendt niemand. Mijn schoonvader stierf op 07-05-2002.Als het mij vraag heeft mijn schoonvader drie soorten kanker gehad leukenomie, botkanker en bloedarmoede. Bij het medischcentrum kun je informatie boekjes halen over alle soorten kanker. Ook over de ziekte van karhler. Veel sterkte toegewenst.
groetjes gea
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?