leeg gevoel

• Yvonne Bosman

Lieve helps,

mijn man gerard is op 29 mei overleden en ik heb nog steeds zo leeg gevoel en voel me zo alleen thuis, niet normaal!

ik wil zo echter niet verder gaan zonder gerard.

dat wil ik even kwijt………….ik rook me te pletter vd zenuwen, gadver…….

yvonne

• Jacqueline

Lieve Yvonne….

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt..en dat mag je best uiten. Het is allemaal zo snel gegaan en nog zo vers…Je moet jezelf gewoon weer zien te vinden al zal dat nog wel even duren…er is geen tijdspad aan gegeven…Maar denk aan je familie en vrienden die je ook hard nodig hebben, en jij hun natuurlijk…heel veel sterkte de komende tijd. Als je je verhaal kwijt wil mag je me altijd mailen hoor….

groetjes

Jacqueline

• ciska

Beste Yvonne,

Het is heel goed om het van je af te schrijven.

Dat hoort allemaal bij de verwerking.

Het is ook zo kort geleden.

Ik begrijp ook dat je op dit moment nergers geen zin meer in hebt.

Maar ik hoop dat familie, vrienden en kennissen je door deze tijd heen helpen.

Heel veel sterkte,

ciska

• Ellen

Beste Yvonne,

Je vindt het toch zeker niet raar van jezelf, dat je nu zo'n leeg gevoel hebt. Je hebt heel lang voor je zieke man gezorgd.Altijd was er wel wat te doen, Mensen om je heen en ga zo maar door.

Je gaat van de ene spoed naar het volgende probleem. Nu heb je die lichamelijke zorg voor je man niet meer. Je hoeft niet de hele dag te racen tegen de klok, om alles maar te kunnen halen. Ook al is er na een overlijden nog genoeg papierwerk te regelen. Je krijgt nu even tijd om na te denken.

Je moet alles een plekje gaan geven. Dat heeft heel veel tijd en geduld nodig.

Neem die tijd. Je zal zien, dat er momenten zijn dat het beter met je gaat. Maar er zullen zeker ook dagen zijn, dat het nog slechter gaat.

Zelf zou ik soms het liefst mijn bed niet uitkomen en alleen maar met een deken over mijn hoofd blijven liggen.

Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.

Groetjes Ellen