botkanker geloof ik

• Joost

Hallo,

Ik ben Joost (12) en mijn tante (43) heeft bot kanker ik weet niet zeker of ik de goeie te pakken heb maar ze heeft het door haar hele lijf. Ze krijgt nu bijna elke week een gemo-kuur. En nu is mijn vraag hoe groot is de kans dat ze dit overleefd?

Ik zou een sireus antwoord heel erg op prijs stellen.

BVD.

Joost

• henk

hoi joost

kan je er geen antwoord op geven ben geen arts.

maar kan je er niet met je ouders over praten?

die weten misschien meer……….. vraag er naar.

gr henk

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve Joost,

Over botkanker gesproken. Er zijn verschillende. Mijn man is vorig week overleden aan borstwerveltumoren en is afgelopen maandag 3 juni gecremeerd. Wij zaten in het begin ook met heel veel vragen. Nu ik lees dat jij 12 jaar bent, lijkt het me beter dat je gaat kijken naar kankerspoken pagina, daarin staat meer verhalen in over de jongere kinderen met hun ouders die kanker hebben. Misschien heb je er meer aan? Goed van je dat je nu aan het informeren bent, je tante zal heel trots zijn op jou. Wil je meer weten over mijn man gerard, dat kan, kan je zien op www.gerardbosman.tk

sterkte voor je tante en ik kan je zeggen dat kanker een sluipmoordenaar is! Ik heb zoveel mensen verloren aan kanker en als laatst mijn lieve man gerard.

Kusje van Yvonne

• henk

lieve Yvonne

ik wens je heel veel sterkte toe met het verlies van gerard.

ik en mijn vrouw zijn ook heel veel dierbaren verloren.

maar leven gaat door zeggen mensen. neeeeeeeeeee,,,,,,,,,,,,,,,,leven staat stil.

iedereen leeft door en jij staat ff stil

maar komt wel goed? het heeft tijd nodig.

en neem die tijd………. het te verwerken

gr henk en rena

• Yvonne Bosman

Lieve Joost,

Hoe gaat het nu met jouw tante? Ik hoop dat het toch goed met haar gaat en heb je ook kontakten met je leeftijdgenootjes? Ik hoop dat het met jou nu ook goed gaat! Met mij gaat het een beetje, maar ik heb de tijd nodig om te verwerken dat mijn lieve man Gerard Bosman er niet meer is…………..

Knuffies uit Zoetermeer van Yvonne Bosman