dikke darmkanker

• Irene

Het is de eerste keer dat ik op deze pagina kom.

afgelopen maandag is mijn moeder plotseling opgenomen. Diagnose is uitzaaiingen in de lever. Ik dacht werkelijk dat mijn wereld op dat moment instorte.

Vorig jaar is mijn moeder met succes geopereerd aan dikke darmkanker. Alles uitegebreid onderzocht en alles was schoon. Na latere bezoeken bleek nog steeds dat alles schoon was, maar helaas toch uitzaaiingen.

Het enige wat ze nog kunnen doen is chemotherapie geven om te proberen de groei te remmen.

Ik zit nu met zoveel vragen en wil graag in contact komen met mensen die ook zoiets hebben meegemaakt.

Groeten Irène

• marielle

hoi Irene,

wat vreselijk moeilijk is dat…

zo plotseling weer..

ik kan je niet helpen, maar als je hier niet veel reacties krijgt, kun je ook ns gaan kijken op www.diagnose-kanker.nl

daar zul je misschien (ook) lotgenoten vinden…

sterkte…

Marielle

• petra

Hoi Irene,

Mijn vader heeft dikke darmkanker met uitzaaiingen op diverse plaatsen; ik weet er inmiddels aardig wat van af en zou daar waar mogelijk je eventuele vragen willen beantwoorden, voor zover mogelijk. Met mijn vader gaat het echter niet goed en hij kan elk moment overlijden; het is daarom de vraag of je dit wil weten en of ik op dit moment de juiste persoon ben om jou positief te kunnen helpen. Ik denk dat het aan jou is om de afweging te maken of je ook de slechte scenarios wil weten, maar misschien kunnen onze ervaringen jou wel helpen…ik weet het niet, maar als je van je af wil schrijven of vragen hebt, ben je van harte welkom.

groetjes Petra