Mijn Lieve Gerard is overleden

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve Mensen,

Mijn lieve man Gerard is op 29 mei 2002 om 14.04 uur overleden en is pijnloos in mijn armen gestorven in het verpleegtehuis en hierop kan ik niet verder op ingaan. Kortom,ik wil iederreen bedanken voor alle moedige woorden toen ikk h et moeilijk had en zo……………………

liefs van Yvonne Bosman

Trouwens Coby Wash, Gerard en John kijken nu vanuit boven naar ons

• Nicole en Ruud

Lieve Yvonne,

Meisje ik schrik hier zo van, wat moet jij het nu moeilijk hebben. Ik zou willen dat ik je vast kon houden en je kon troosten.

Je bent al die tijd zo sterk en zo moedig geweest, diep respect heb ik voor je.

Ik wens jou dan nu ook alle sterkte en wijsheid toe met het verwerken van het verlies van jouw lieve Gerard, de man waar jij zo vreselijk veel van gehouden hebt en nog zal houden.

Gecondoleerd

Liefs Nicole

• ciska

Beste Yvonne,

Ik wist dat Gerard nooit meer beter zou worden.

Maar toch overvalt je berichtje mij.

Ik vind dit heel erg voor jullie

Jullie hebben samen zoveel meegemaakt in een korte tijd..

Nu valt er een grote leegte om je heen.

Ik wens je heel veel sterkte toe!

ciska

• Marjon Moussa

Beste Yvonne gecondoleerd met dit grote verlies ik wens je heel veel sterkte

Marjon

• Annemieke

Heel veel sterkte met dit verlies en gecondoleerd……..

• brigitte

lieve Yvonne je was de eerste die op mijn berichtje reageerde en dat was voor mij een verrassing want ik wist toen nog niet dat samen met jou zoveel mensen een reactie zouden geven.En de woorden die ik van jullie allemaal heb gelezen hebben mij een beetje kracht gegeven daarvoor nog mijn dank,maar lieve yvonne wat voor een woorden moet ik jou nu schrijven bij het lezen van dit bericht,volgens mij kom je altijd woorden tekort.Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd en ik zou je net als ciska wel even willen knuffelen en troosten.Ik hoop dat je toch ondanks je verdriet (misschien volgende week,maand of jaar)op deze site wilt terugkomen om je verdriet en ervaring te delen met ons.Misschien denk je nu aan men hoela ik kom hier nooit meer maar misschien dat je tegen de tijd dat je er wel over wilt schrijven je een grote steun kunt zijn voor anderen en dat wij misschien door jou terug te schrijven ook een beetje tot steun kunnen zijn veel liefs Brigitte.

Lieve Brigitte, ik schrijf je later wel terug, en ik zal zeer zeker terug verschijnen op de site van de kankerpagina.

Ik denk heel veel aan mijn email vriendin Coby, haar John en mjn Gerard zien elkaar samen in de hemel en wachten ook op ons zodat wij weer bijj elkaar komen. Sorry, ik kan niet meer………….straks gelegenheid tot afscheid nemen van mijn aapje gerard………………..IK MIS HEM!!!!!!!!!

YVONNE EN DE KATTEN DANY EN FOXY

• sophia

lieve yvonne en gerard boven ons

ik lees het nu sta met mijn mond vol tanden

maar kan je nog wel iets schrijven

sorry dat ik je niet condoleer maar ik vind dat

net iets als feliciteren zo voelt het voor mij althans

maar ik wens jou en de rest van de betrokkende heeeeeeeeeee veeeeeeeeel

sterkte toe in deze vervelende tijd en ik weet dat gerard nu van boven

naar jullie kijkt en dat ie denkt ze doen het prima

nogmaals heeel veeeel sterkte en hoop dat ik je nog zie hier

verslagen sophia

• anita

lieve Yvonne,

wil je nog condeleren met je lieve man, en je veel sterkte toe wensen in deze zware tijd.

woorden schieten mij te kort,

liefs anita

lieve anita, je kan in www.gerardbosman.tk kijken en dan heb je de condoleance register, liefs yvonne

ik ben erg kapot van verdriet, vreselijk! leeg gevoel, waardeloos, waarom moet mijn lieve aapje nou dood, @!#$.. IK WIL HEM TERUG!!!