scheve mond

• Yvonne en Gerard Bosman

Ik ben vanmiddag en vanavond bij Gerard geweest in het verpleegtehuis. Ik ontdekte dat hij een scheve mond heeft gekregen toen hij hallo zegt.

Heeft dat te maken met te veel spierverslappende medicijnen of zo? Ik ben hierdoor wel erg geschrokken…………….

liefs van yvonne

• Nicole

Hoi Yvonne,

Voor dat je je druk gaat maken om Gerard kan je misschien beter aan het verplegend personeel vragen wat die scheve mond nu te betekenen heeft anders ga je je alleen maar nodeloos zorgen maken en je hebt al zoveel op je bordje liggen meid.

Ik durf er niets over te zeggen of dat wel of niet van de medicijnen kan komen wel wil ik jou en Gerard heel veel sterkte wensen en geef hem maar een zacht knuffeltje van mij (als het mag van je hoor) en voor jou een stevige pakkerd, want jij hebt het verdiend.

Liefs

Nicole

• hesi

hoi

je bent natuurlijk zo geschrokken dat je bent vergeten te vragen aan de arts, niet? Mijn broertje heeft een x een aangezichtsverlamming gehad. A.g.v. te weinig slaap,goede voeding en van alcohol. Het had na uiterlijk ca. 6 weken weg moeten trekken maar dan was het wel de bedoeling dat ie het rustiger aan deed en dat deed hij niet dus zijn gezicht is nog steeds een beetje scheef.

M.a.w. het kan ook zonder medicijnen gebeuren,maar de arts kan je vast meer duidelijkheid geven. Sterkte ermee, ik ben nieuwsgierig wat de arst zegt!

Nog even wat anders: ik heb ook gereageerd op je bericht over de verlamming na de bestraling. Ik ben best van je bericht hierover geschrokken! Mij pa heeft 28-5 z'n 1e proefbestraling en ik wil heel graag weten wat er allemaal zou kunnen gebeuren dus ik ben enorm geinteresseerd in je antwoord. Ik zou het heel fijn vinden als je zou antwoorden op dat bericht.

Groetjes hesi

p.s. is er wat gerard betreft nog hoop?

Lieve Hesi,

Het gaat vandaag wel wat ietsje beter met Gerard. Hij is bijna helemaal verlamd.

Ik kan nu niet verder op ingaan……… of er een hoop is voor hem? Neen, hij gaat dood door de vervloekte sluipmoordernaar en dat is kanker…….

liefs van yvonne

• hesi

Sterkte !

mijn vader heeft inmiddels 9 bestralingen gehad maar het gaat nog goed met hem.

Jammer genoeg, mijn man is vorig week overleden op 29 mei om 14.04 uur en is afgelopen maandag 3 juni gecremeerd .

Lees de web site van hem, www.gerardbosman.tk

liefs yvonne