klatskin

• jasper

hallo wie zou mij iets meer kunnen vertellen over klatskin, kan alleen maar engelse en duitse site's daar over vinden maar daar kom ik ook niet zo goed uit.

alvast bedankt

• hesi

sorry ik helaas niet. Ik zoek me te pletter naar info over Maligne perifere zenuwschede tumor maar als ik wat vind laat ik het weten.

groetjes hesi

• jasper

ik zou ook niet weten wat dat is ,maar in ieder geval bedankt ik ben ondertussen wel iets wijzer geworden maar nog niet veel.

groetjes jasper

• hesi

hoi jasper,

Via altavista heb ik een heleboel gezien over klatskin, als ik het goed begrijp is het een zeldzame galblaaskanker (?). Ik heb de adressen niet voor je gecopieerd want ze zijn lang en ingewikkeld, ik denk dat je ze zelf wel kunt vinden. Altavista heeft geen site in het nederlands gevonden, ik denk dus dat het engels of duits word. Ilse had helemaal niets.

Groetjes

hesi

• jasper

hoi hesi ,

ja ik had ook al een heleboel gevonden maar op die engelse site's

staat het alleen maar in medische termen en daar kom ik niet uit ,

ik weet in ieder geval dat het een galweg tumor is maar wat daar verder aan te doen is weet ik niet maar nogmaals bedankt.

groetjes jasper .

p.s.ben jij al wat wijzer geworden?

• hesi

nee, ik ben nog niets wijzer geworden. Ik heb nog niet eens een engelstalige site gevonden het schijnt een dusdanig zeldzame tumor te zijn dat maligne perifer zenuwschede tumor het beste is wat ze er van kunnen maken en dan is het nog heel algemeen. Maar zelfs met de algemene naam kom ik tot nu toe niet ver.

Via alta vista kwam ik trouwens op duitstalige sites, die waren zeker ook allemaal medisch. Ik wil nu gaan zoeken naar een medische bibliotheeksite, misschien dat dat wat oplevert. Heb jij het trouwens, die klatskin? Klatskin is zeker ook zeldzaam dan. In mijn geval is het mijn pa van pas 50 jaar.

groetjes hesi

• jasper

hoi hesi,

ik kan ook niets over maligne perifer vinden.

nee ik heb zelf geen klatskin maar m'n schoonvader en het is nog niet 100 %

zeker of het klatskin is maar ze hebben wel een kwaadaardige tumor in z'n

galweg gevonden en vologende week na een ct- scan weten ze pas wat ze er eventueel aan kunnen doen dus is het maar weer afwachten.

oja mijn schoonvader is pas 54 is ook niet zo oud maar ja ,

maar hopen dat ze er wat aan kunnen doen.

groetjes jasper

• hesi

dus of het nu klatskin is of niet, kwaardaardig is het en daarmee verdwijnen de zekerheden. Bij ons is al zeker dat het ongeneeslijk is ik hoop bij jullie niet. Is het al wel zeker dat hij bestraald word? vanwege de ct-scan bedoel ik? Bij ons was al tot bestraling besloten voor er een ct-scan was.

Hoe ga je erzelf mee om eigenlijk, want waarschijnlijk vraagt iedereen hoe het met je schoonvader is en niet hoe het met jou is? Lukt het een beetje om je vrouw te steunen?

gr. hesi

• hesi

dus of het nu klatskin is of niet, kwaardaardig is het en daarmee verdwijnen de zekerheden. Bij ons is al zeker dat het ongeneeslijk is ik hoop bij jullie niet. Is het al wel zeker dat hij bestraald word? vanwege de ct-scan bedoel ik? Bij ons was al tot bestraling besloten voor er een ct-scan was.

Hoe ga je erzelf mee om eigenlijk, want waarschijnlijk vraagt iedereen hoe het met je schoonvader is en niet hoe het met jou is? Lukt het een beetje om je vrouw te steunen?

gr. hesi

• hesi

een beetje ongeduldig gekliktt dus staat dit er 2x