1 jaar getrouwd!

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve Mensen,

Ik wil jullie uit de grond van mijn hart even laten weten dat ik zielsgelukkig ben dat wij vandaag 1 jaar getrouwd zijn! Ik ben bovenal heel erg blij mee dat mijn man Gerard onze 1ste huwelijksjaar gehaald heeft! Straks ga ik hem in het verpleegtehuis verrassen dat hij naar huis mag om onze trouwdag te vieren!

Liefs van Yvonne Bosman

• marielle

hoi Yvonne :)

gefeliciteerd!!!! en een hele fijne dag vandaag…

gr Marielle

• Mandy

Hoi Yvonne

Gefeliciteerd ook voor Gerard en geniet lekker van jullie dag samen

In gedachten ben ik bij jullie

Liefs Mandy

• Angela

Hee Yvonne

Hartelijk gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk

En maak er samen met Gerard er een dag van om nooit te vergeten

Vier hem als het jullie 25 jarige bruiloft zou zijn

Mits het toelaat natuurlijk

Veel plezier en verwen je ventje maar lekker

Groetjes Angela

• Nicole

Hoi Yvonne en Gerard,

Ook toevallig dat ik een berichtje van je lees op dit forum. Ik zat eigenlijk iets te zoeken over borstkanker omdat een vriendin van mij daardoor getroffen is.

Fantastisch dat jullie alweer een jaar getrouwd zijn joh, van harte gefeliciteerd. Weet je dat het nu precies een jaar geleden is dat ik jullie een felicitatiekaart stuurde ivm jullie huwelijk zonder dat ik eigenlijk wist wie jullie waren?

Sterkte met Gerard en voor jullie allebei een dikke knuffel van

Nicole

• Roberto

Hoi Yvonne en Gerard.

Het is lang geleden dat ik weer hier op deze site kom.

Aller eerst wil ik jullie toch feliciteren met jullie 1ste trouwdag.

Toch nog gelukkig samen. Hoe maakt Gerard het? Toen ik jou nog mailde over deze situaties.. jij met Gerard en ik met mijn moeder… toen ging het nog niet echt zo goed met hem. Gelukkig gaat het nu beter. Ik wil nog even zeggen dat ik een nichtje erbij heb gekregen, ze is vernoemd naar mijn moeder. Ze heet Joanne.. met een doopnaam Johanna Christina. Dat vonden we toch wel heel erg mooi.

Nou ik stop nu. Veel plezier nog samen en ik hoor wel van jullie.

Knuffel van mij voor jullie beide.

Groetjes JJ

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve mensen,

Blij dat Gerard onze 1 jaar huwelijk heeft gehaald , want hij is op 29 mei 2002 om 14.04 uur overleden en ik ben er kapot van………

Liefs van Yvonne