Goed nieuws tussen al dit verdriet!
Ik denk dat het voor jullie misschien ook leuk is om te horen/lezen dat de chemo ook goed kan aanslaan!
In december heb ik hier naar info gezocht, omdat mijn vriend van 26 jaartjes oud balkanker bleek te hebben. Ik heb veel steun gehad aan deze pagina. Was een beetje bang, omdat je van te voren niet weet hoeveel chemokuren je vriend krijgt en of het uberhaubt wel aanslaat. Het is even heel zwaar geweest maar na zijn derde chemo B.E.P. kreeg hij het goede nieuws dat de uitzaaiingen helemaal verdwenen waren. Dit lieten ze na de tweede chemo al doorschemeren, maar ik wachtte liever eerst de scan af.
Nu is hij al twee maanden aan het herstellen. Gaat hartstikke goed. Bijna geen last meer van vermoeidheid ( een enkele keer als ie zich te veel zorgen maakt).
Het leukste was om weer zijn haartjes te zien groeien, ze zijn nu al +/- 3cm lang. Ze zijn wel wat donkerder dan voorheen. Alleen nog tintelingen in zijn voeten, maar dat komt doordat je zenuwstelsel is aangetast door de kuur. Hoewel we drie maanden met kanker hebben gevochten, duurde het veeeeel langer. Je waardeert elkaar nu wel veel meer. En geniet van de kleine dingen. Ik hoop niet dat het ooit nog terugkomt, maarja, tot dan … geniet ik ervan dat hij nu weer gezond is.
Ik kan het toch niet laten om toch elke keer weer op deze pagina te kijken, dan denk ik weer terug aan toen..
Hoop dat jullie het leuk vinden om tussen al het verdriet door dit “goede ”nieuws te lezen. Maar ik denk nog steeds aan jullie en wens jullie allen veel sterkte en geluk!!
Groetjes Annie-nym ..