hallo, Sophia, dit is wel een erg moeilijke vraag, ik heb lang zitten twijvelen om hier antwoord op te geven, want ik hou er van eerlijk tegen anderen te zijn, dat komt niet altijd even leuk over.Maar toch wil ik hier wel op antwoorden, ik ben geen dokter, maar wel een ex kanker patient.Ik vind de vraag ook een beetje vaag, er staat toch duidelijk op een pakje sigaretten, wat je er van kan krijgen, als je al de nodige narigheid achter de rug hebt, snap je de tekst denk ik nog beter.Wie ben ik om je zoon te veroordelen dat hij door rookt, maar snappen doe ik het niet, ik heb eerst tongkanker gehad, dat kwam van het roken, ben toen ook direkt gestopt, een half jaar later had ik uitzaaing in mijn hals, toen zijn er 60 klieren verwijderd.Maar ik rook echt niet meer. Het wil helemaal niet zeggen dat je zoon weer ziek is, dat wil ik helemaal niet zeggen, maar hij moet toch proberen van die sigaretten af te blijven(denk ik). Als je twijveld, zou ik hem zeker naar een dokter sturen. Ik hoop niet dat ik verkeerd over kom, ik hoop alleen dat je hier iets aan hebt. heel veel groeten Koos.
homepage: www.koosanker.nl
sophia schreef:
>
> lieve mensen ik begin me toch weer zorgen te maken over mijn
> zoon hij heeft in 1996 limfklier kanker gehad maar nu is hij
> de laatste weken zoveel af gevallen
> maar hij eet goed
> maar er sinds vandaag achter dat hij stiekum rookt
> wie kan me vertellen of dit nu weer fout kan zitten of hij
> door dat roken het weer terug kan hebben gekregen hij viel
> toen de tijd ook veel af
> ik hoop dat iemand me kan helpen