de op 1 na moeilijkste beslissing.

• coby

Hoi allemaal,

De meeste van jullie kennen mijn verhaal, maar voor degene die mijn verhaal niet kennen.even een korte inleiding.Dit verhaal gaat over mijn liefhebbende man John

Hij is terminaal en zit in zijn laatste fase van zijn leven.

De artsen wilde hem nog even bestralen omdat de uitzaaiingen onder zijn arm zo erg aan het groeien waren dat ze er bang voor waren dat zijn huid open zou springen.2 dagen geleden heeft hij de beslissing genomen dat hij niet meer bestraalt wilde worden,na 2 6x4tjes ( 4 bestralingen in 1x ) vond hij het welletjes.

Hij kan het niet meer opbrengen en vroeg mij of ik achter hem stond in zijn beslissing,volmondig heb ik hem gezecht dat ik voor 10000000% achter hem stond.

Gisteren avond is de verzekeringsagent bij ons thuis geweest en maandag gaan we de begrafenisondernemer thuis laten komen.

John wil tot woensdag kijken hoe hij de dagen doorkomt een soort proef noemt hij het daarna wil hij de huisarts met nog een arts thuis laten komen voor een gesprek ivm de euthanasie.dit is dan allemaal geregeld en mocht het zover zijn dan hoeft alleen maar de huisarts gebelt te worden,en kan de euthanasie in werking gestelt worden.

gelukkig kan hij dit allemaal nog zelf beslissen want hij gaat op het moment door een hel van pijn.

het is verdrietig voor mij en mijn kinderen maar we staan voor 10000000% achter zijn beslissing .

een teken van echte liefde noem ik dit maar want dat we van hem houden staat als een paal boven water.

Groetjes aan iedereen…………………………Coby.

• annemieke

lieve Coby, ik vog je nu al een paar maanden op het bord, ik vind je erg moedig en ik wil jou en je man en jullie kindertjes heeeel veel sterkte toewensen in deze vreselijk moeilijke periode!!

• sophia

petje af hoor ik zou het niet kunnen zo'n beslissing

heb echt bewondering voor jullie allemaal

maar achter hem staan is normaal als je zo veel van iemand houd

ik hoop dat hij het nog lang volhoud zonder al te veel pijn

ik wens jullie sterkte en denk aan jullie

groetjes sophia

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve Coby,

Ik wil je zo graag langere brief schrijven maar moet NU al weer weg naar het verpleegtehuis. Schrijf me even als het kan hoe het met jullie en John gaat.

Gerard is op de hoogte van John en hij zei dat hij ook voor hem gaat bidden en dat jullie lieve groeten krijgt van hem. Gerard ligt daar in het verpleegtehuis en zei:“ Schat, ik ben echt niet bang om dood te gaan, maar veel eerder bang voor de pijnen”. Heeft John het ook zoiets gezegd?

Kusjes van Yvonne

• Angela

Coby Johnen de kinderen

Ik wens jullie heel veel sterkte en heel veel moed

Maar ik denk nu dit alles is geregeld dat je wel een beetje innerlijke rust hebt

Ik kan niet meer doen dan aan jullie denken

En geniet nog van elkaar zo lang het kan

Ik zal aan jullie denken , het is niet veel maar het beste wat ik kan doen

Liefs Angela

• linde

heel veel sterkte

• wil

beste cobie ,

ik wil je heel veel sterkte wensen voor nu en straks .

ik leef met je mee . weet wat het is . nogmaals sterkte .

groetjes van wil

• coby

Beste wil,

John is inmiddels overleden