Hoi allemaal!!
Als 1e bedankt dat jullie dit lezen..
Een paar weken geleden hebben we te horen gekregen dat mijn moeder`s kanker terug is gekomen. (uitzaaiingen, van 8.5 jaar geleden, toen had ze borstkanker..)
Ik ben 15 jaar, mijn broertje is 11, en hij snapt het allemaal nog niet zo goed geloof ik. Hij weet dat mn moeder ziek is, en dat ze kanker heeft, maar dat ze dood kan gaan snapt hij niet denk ik..
Ik heb het de laatste tijd ontzettend moeilijk, ik heb huilbuien op school, bij vrienden, enzo. Mijn familie en vrienden vangen me wel goed op, maar toch heb ik het er moeilijk mee. Mijn moeder heeft nu 3 weken een hormonenkuur (dat is een kuur waarbij ze de uitzaaiingen mee stoppen, zodat het niet meer verder kan uitzaaiien, en de kanker dus op 1 plaats blijft.) en we weten pas over 2,5 maand of de kuur aanslaat.. Mijn moeder heeft nu de kanker alleen nog in het been, al zijn er hele kleine uitzaaiingen in haar arm. (wat volgens de dokter niet gevaarlijk is) Ik ben heel erg bang dat mijn moeder niet lang meer leeft.. Maar ik MOET positief blijven, ook al is het moeilijk..
Thuis houd mijn moeder zich groot tegenover mijn vader, broertje en mij, maar ik hoorde van mijn vader dat mijn moeder vaak naar mijn tante gaat, en daar huilt ze dan veel uit, en praat ze erover. Ik kan er gelukkig goed met mijn vader over praten, maar het blijft moeilijk.
Ik wil graag met mensen in contact komen die zichzelf in mij zien..
Ik heb een mail adres, en ook msn, dus, stuur me maar een mailtje.
(ikkee_@hotmail.com)
Bedankt voor het lezen, en als je een reactie plaatst, bedankt voor je reactie.
Liefs, mij