Opname verpleegtehuis

• Yvonne en Gerard Bosman

Hallo Allemaal,

Mijn man Gerard is op vrijdag opgenomen in het verpleegtehuis te Zoetermeer.

We hebben het vervelende nieuws van de huisarts gehoord op donderdag en de volgende dag is die opgenomen,

Het is voor ons een hele zware klap. Mijn man is van de Durogesic pleisters en Servedol af omdat deze geen effecten nu hij zoveel pijnen heeft. Hij heeft nu een ander medicijn, tw methadon en Neurotin. Ik ben vanaf vrijdag tot zo net bij hem geweest. Ik vind hem erg suf uit zien en hij heeft heel erg opgeblazen buik en doet zo erg pijn. Heel veel pijnen in zijn armen en schouders en rug. Ik vind het zo erg om hem zo te zien lijden. Ergens ben ik ook heel bang dat als hij morgen zijn kleinzoontje Nick voor het eerst ziet, dat die dan nog meer achter uit gaat………

Ik moet dit even kwijt

Liefs van Yvonne

• Angela

Hai Yvonne

Nou dat is een tegenvaller,

Ik wens jullie veel sterkte toe en hoop dat het tegen overgestelde gebeurd als hij zijn klein zoontje ziet

Dat hij voor dat kleine ventje wil vechten

Dat hij een klein beetje moed blijft houden in deze zware tijd

Ik zeg het nog eens heel veel sterkte

Groetjes Angela

• Yvonne en Gerard Bosman

Dank je wel voor je bericht.

Het is zo oneerlijk allemaal!

De wijkzuster heeft vorig week gezegd dat mijn man in de laatste fase zit en dat het terminaal is. Ik snap het eigenlijk niet zo wat ze er mee bedoeld, weet je wat ze bedoeld?

Liefs van Yvonne

• ciska

Beste Yvonne,

Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Hoe is het gisteren gegaan met zijn kleinzoon?

Sterkte, Ciska