lymfeklieren

• martin

Hallo ik heb een vraag : Als er gesproken wordt over opgezette klieren hoe opgezet bedoelt men dan want ik voel een bobbeltje onder mn kaaklijn en zit er telkens aan en nu wordt ie iets groter maar je ziet m niet zeg maar ik voel m alleen. Mijn nichtje had dfaar wel een keer een bobbel zitten en die zag je ook duidelijk is dat dan opgezte? please help wordt ik wat geruster van

bedankt

• koos

Hallo, Martin, op gezette klieren kan je overal van krijgen, ook als je een griepje of verkoudheid onder de leden hebt, dat wil niet zeggen , dat daar een tumor zit.

Mocht je het helemaal niet vertrouwen, dan kan je beter even bij je huisarts raadplegen.Verder weet je pas of die klier echt is opgezet, als je in het ziekenhuis bent geweest en er een scan is gemaakt, dat je ze kan voelen zegt helemaal niks.

Ik kon ze niet voelen, maar bij mij was het wel mis, maar iedereen is anders.

Als je het echt wil weten, moet je toch ff bij een arts langs.

Heel veel sterkte, maak je niet onnodig zorgen.

groeten Koos.

ps. homepage: koosanker.nl

• sophia

beste martijn dat dat knobbeltje daar zit wil

niet zeggen dat er iets echt mis is bij mij zit er op de kaaklijn

zolang als ik me kan herinneren al zo'n knobbeltje en ik mankeer ook niks maar ik zal niet zeggen dat dat bij jou ook zo is als je het echt niet vertrouwd met je even naar de huisarts gaan die kan je dan verder helpen

sterkte van mij