drukkende pijn in hoofd

• sander heijnen

lieve mensen,

ik maak me de laatste week nogal zorgen over het volgende: ik heb vele malen per dag een ‘drukkend’ gevoel in mijn hoofd (met name mijn rechterslaap).

kan iemand mij vertellen of ik me inderdaad druk moet maken?

dank jullie wel

• koos

hallo, Sander, dit is een moeilijke vraag, volgens mij kan je die vraag beter aan een dokter stellen, we willen je graag helpen, maar niemand is dokter hier.

Als je een arts raadpleegd, kan hij je misschien gerust stellen. heel veel sterkte.

groetjes Koos

• jolanda

heb vorig jaar zomer precies hetzelfde gehad. Had ook vier weken lang van een drukkend gevoel aan de linker kant van mijn hoofd, ben toen naar de dokter geweest, maar die wist natuurlijk weer niet wat het was. Was niets bijzonders, zou vanzelf over gaan, hoefde me niet druk te maken. Aangezien bijv. hersentumor niet begint met hoofdpijn hoef je je daar in iedergeval geen zorgen over te maken. Dat begint meestal met uitvalverschijnselen. Maar de dokter had inderdaad gelijk het is vanzelf overgegaan. en weet je wat het ook is. je moet er niet te veel over denken, want zo is het bij mij ook overgegaan. het is dus ook veel psychisch.

groetjes en sterkte