Dat moet je toch geleert hebben op de opleiding lijkt mij !
Ik heb mijn moeder verpleegt toen ze ziek was en ook toen ze chemotherapie had en ik ben zo gezond als een vis hoor !!
Maar als je daar bang voor bent vind ik je eerlijk gezegt niet bepaald geschikt als verpleegkundige!
En trouwens je mag niet met kankerpatienten werken als je gewoon de verpleegkundige opleiding hebt gedaan hoor daarvoor moet je oncologisch verpleegkundige zijn en daar worden volgens mij zulke mensen als jij niet voor aangenomen Want die moeten niet stil staan bij zulke zielige dingen
en weet je !!
KANKER IS NIET BESMETTELIJK HOOR !!!!
En ja chemo is rotzooi en als je het op de grond laat vallen zo'n zak/fles dan schoeit het inderdaad een gat in je zeil of wat dan ook
Maar je raakt het toch niet met je handen aan
En ik verzorg jouw toch ook niet met handschoenen aan als je ziek bent of wel dan ?
En ik heb in het AMC nog nooit een verpleegkundige een bed van een kankerpatient met handschoenen aan zien verschonen hoor en zelfs niet in het Anthonie van leeuwenhoek
Maar nogmaals als jij zo zielig over de dingen denkt snap ik niet waarom je voor zo'n beroep hebt gekozen eerlijk gezegt !
Ga dan op 1 of ander kantoor zitten daar maak je je handen namelijk niet vuil