slokdarmkanker

• henk

beste marianne,ik geef je mijn mail adres even dat is wat gemakkelijker om te antwoorden en uiteraard voor ieder die hierover mee wilt praten of wat dan ook.

ik wens je alle sterkte toe die je nodige hebt maar hou de moed erin want er is altijd wel weer iets positiefs te ontdekken.

hierbij mijn mailadres h.denreijer@chello.nl

groetjes henk toi toi.marianne schreef:

>

> beste Henk,weet je dat je me met jouw mailtje heel veel hoop

> hebt gegeven!ik las allemaal horrorverhalen over een maagbuis

> operatie.niet dat ik jouw verhaal onderschat,maar ik ben blij

> te lezen dat je voor een deel je leven weer op kunt pakken.ik

> zal zeker na de operatie vertellen hoe t mij is vergaan!!

> heel veel groeten,marianne.

• Sis

Hoi Janny,

Ik ben Fransis, 24 jaar… in december hebben de artsen bij mijn moeder (47 jr) ook slokdarmkanker geconstateerd…. toen ze het ondekten had ze ongeveer 9 cm van de slokdarm besmet. Volgens de artsen konden ze alleen opereren in een begin stadium (1 a 2 cm) Ze moest dus bestraald worden (chemo kon niet, omdat ze had geen uitzaaiing had) Momenteel heeft ze net een bestaling van 35 x achter de rug en nu moeten we 4 tot 6 weken wachten tot ze een nieuwe scan kunnen maken om te kijken of het geholpen heeft….

Als je dus echt precies wil weten hoe het zit, kan je het beste informatie vragen bij de artsen, zij weten precies hoe en wat er allemaal aan te doen is!

Het is lief als mensen goede raad geven maar wees er voorzichtig mee… niet alles is juist…. wij zijn er ook behoorlijk mee op onze neus gevallen!!!

Als je vragen hebt mag je natuurlijk altijd mailen!

Sterkte…. (dat zullen jullie nodig hebben)

Liefs Fransis