kan een meisje van 15 jaar oud borstkanker hebben?En hoe reageer je dan daarop?Is het normaal dat je het dan uitmaakt met je vriend of zoek je dan steun bij diegene. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen..
groetjess
Hallo eigenlijk anoniem,
Om borstkanker te krijgen op 15 jarige leeftijd, lijkt mij erg jong. Vrouwen rond de 50 zijn de risico groepen. Natuurlijk kan je het ook eerder krijgen, overal zijn uitzonderingen op. Maar 15 lijkt mij erg jong voor borstkanker. Maar ik ben geen arts.
Als je hoort dat je kanker hebt, reageert iedereen natuurlijk anders. De een kruipt in z'n schulp en de ander heeft juist behoefte aan een vriend of vriendschap om op te steunen. Hier kan niemand dus een antwoord op geven, en niemand mag bepalen of het de juiste beslissing is of niet.
Sterkte verder,
groet Anne-Maartje
Volgens mij is dat inderdaad ook wel erg jong hoor 15 jaar ! Maar zeg nooit nooit hè !
Mijn moeder was 41 toen ze borstkanker kreeg en ook ik en mijn zussen hebben een verhoogde kans dat we het krijgen
Toen ik 23 was is er bij mij ook een knobbeltje weggehaalt ! Gelukkig was het goedaardig maar goedaardig kan ook kwaadaardig worden dat was bij mijn moeder ook zo !
Daarom zeg ik altijd als het weer gebeurt moeten ze het er weer uithalen en dat gebeurt dan ook
Ik heb ook het geluk dat ik ieder jaar een mammografie moet laten maken om het in de gaten te houden
Maar wat ik al zei zeg nooit nooit
Sterkte
hoi,
je kan inderdaad borstkanker krijgen op je 15e… je hoort dan bij de uitzonderingen, want het komt niet veel voor… hoe je erop reageert dat is voor iedereen verschillend… dat geld ook voor je volgende vraag…
je kan het uitmaken.. maar stel jezelf dan de vraag waarom doe je dat? is dat wel beter voor jullie? of liep het toch al niet?