kan iemand zijn ervaring vertellen over maagkanker met uitzaaingen naar de buikwand.Wat was de prognose en hoe is alles verlopen.Welke chemo heeft U gekregen en werkte die.
Alle informatie zal ik dankbaar bekijken.
Hartelijke dank,
Nady
Beste Nady Het spijt mij om je dit meetedelen maar ik neem aan dat je geen fabels wilt horen. Allereerst ik weet niet of het om je zelf gaat of om iemand anders maar wat heeft de arts eigenlijk gezegd. Meestal met uitzaaiingen naar de buikwand is er geen echte genezing meer mogelijk.Ik heb juist 4 maanden geleden mijn geliefde vader verloren aan maagkanker met uitzaaiingen in het buikvlies.Ik zou liever nog iets meer details van je horen voor dat ik je verkeerd inlicht en nogmaals ga met je vragen ook eens naar een echte oncoloog of bel de kanker infolijn die behandelen je vraag heel vriendelijk en nemen ook de tijd voor je als je meer wilt weten mail gerust heeel veel sterkte gewenst.Marjon
Hoi Nady Ikdenk niet dat ik je verderkan helpen jou vader hebben ze nog proberen te behandelen,aan mijn vader deden ze niks meer van de dag van het maagonderzoek tot aan zijn dood was maar 2 maanden en 3weken.Hij is 76 jaar geworden niet eens zo jong maar een te snelle gruwelijke dood. We hebben hem gelukkig wel samen met mijn moeder thuis kunnen verzorgen.Ik zou zeggen je moet inderdaad alles doen om je vader te helpen, misschien is de Daniel de Hoed kliniek in Rotterdam een idee of het Antonie van Leeuwenziekenhuis daar willen ze nog wel eens experimenteren als het nogt enigzins zin heeftHeeel veel sterkte gewensten ik hoop nog iets positiefs van je te horen over je vader Marjon
Hallo allemaal,
Na een drigend verzoek op een ct scan mocht ik eindelijk onde de machine.
Weer een week verder werd er verteld dat ik onbehandelbaar ben. Kk heb in 1993 slokdarmkanker opgelopen en 1n nov 2000 lonkanker. Het was allemaal behandelbaar maar bij de 3e aanslag, darmkanker was de uitzaaing al zover dat ik niet meer behandelbaar ben. Ik had in begin januari mijn buikpijn aan de arts verteld en kreeg pas op 4 april een uitnodiging om door de scan te gaan. Daar was alleen maar ellende te zien. Zoals bekend wil niemand zeggen hoe lang je dan nog hebt. Maar bij de eerste operatie heb ik wel eens ies over traxol gelezen maar dat is 9 jaar nou en ik weet na 4 verhuizingen niet meer lig en op internet kan ik het niet vinden. wie kan mij helpen?Bij voorbaat dank.
Willem de leeuw, Voorburg
Hallo allemaal,
Na een drigend verzoek op een ct scan mocht ik eindelijk onde de machine.
Weer een week verder werd er verteld dat ik onbehandelbaar ben. Kk heb in 1993 slokdarmkanker opgelopen en 1n nov 2000 lonkanker. Het was allemaal behandelbaar maar bij de 3e aanslag, darmkanker was de uitzaaing al zover dat ik niet meer behandelbaar ben. Ik had in begin januari mijn buikpijn aan de arts verteld en kreeg pas op 4 april een uitnodiging om door de scan te gaan. Daar was alleen maar ellende te zien. Zoals bekend wil niemand zeggen hoe lang je dan nog hebt. Maar bij de eerste operatie heb ik wel eens ies over traxol gelezen maar dat is 9 jaar nou en ik weet na 4 verhuizingen niet meer lig en op internet kan ik het niet vinden. wie kan mij helpen?Bij voorbaat dank.
Willem de leeuw, Voorburg
Hoi,
Mijn vader heeft ook maagkanker.
Zijn maag is er in augustus 2000 uitgehaald maar het is waarschijnlijk wel door zijn buikwand heen gegaan.
Prognoses kunnen ze niet geven, tot op heden is hij vrij gezond, aangezien het wel moeilijk is om zonder maag te leven.
Ze proberen het beste ervan te maken maar het is erg moeilijk.
Mijn vader is nog maar 55 dus nog erg jong maar die maagverwijdering heeft hem wel een stuk kwaliteit en kwantiteit gegeven.
Waar ik zo bang voor ben zal waarschijnlijk wel gebeuren maar dan heeft hij nog wel een mooi stukje leven gehad.
Schrijf wat je ervan denkt.
Liefs marjan
Hoi het lijkt me ontzettendmoeilijk voor jullie en het is niet eens zeker dat het door zijn buikwand is heen gegaan begrijp ik van je,.Het is inderdaad heel onzeker voor je hoelang dit nu gaat duren voordat je er erg last van krijgt als het door de buikwand is heen gegaan. In ieder geval heeft hij er al weer anderhalf jaar bij maar je vader is eigenlijk veel te jong om nu al op die basis te moeten kijken Aan uitzaaiingen door de buik of wand etc kunnen ze natuurlijk zo weinig doen ik wens je ieder geval heel veel sterkte en hopelijk hoor ik nog iets positiefs van je omtrent je vader. groeten Marjon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?