Lieve Linette,
Op de eerste plaats doet de leeftijd niet toe! Je bent 19 en je vriend is 35. Nou en? Ik ben 42 jaar en mijn man is 59 jaar. De mensen hebben makkelijk te lullen dat jij je vriend moet vergeten. De mensen verklaren hun zelf voor gek! Moeten zij eens in jouw schoenen gaan staaan en weten wat je voelt! Ik voel erg mee met jou! Kijk, ik was 19 jaar toen ik mijn man leerde kennen terwijl hij 36 jaar was (we hadden toen een stiekeme verhouding, hij was nl.. getrouwd). Na 2,5 jr.verhouding te hebben gehad, keerde hij onder hersenspoeling van zijn familie terug bij zijn ex-vrouw. Iedereen verklaarde mij voor gek en dat ik hem moet vergeten. Maar goed, na 18 jaren kwamen we mekaar weer tegen (oude liefde roest niet) en ik ging van mijn ex-man af en hij van zijn ex-vrouw (dat was op 4 dec. 1997!). Op 5 dec. 2000 kregen we een klap, mijn liefhebbende man heeft de kanker! En gaat ook dood!
Nu is het 2 jaar verder en hij is nu verlamd. Lieve Linette, hij is nu in Duitsland en je mag niet naar hem toe? Waarom niet?
Mag ik weten? Hebben jullie een verhouding of zo? Niet dat ik nieuwsgierig ben, maar ik kan je wel adviseren om achter aan te gaan in welke kliniek hij nu ligt.
Gerard (zo heet mijn man) en ik zijn op 7 mei 2001 getrouwd en we leven van dag tot dag. Heel pijnlijk!
Wat voor kanker heeft hij? Gerard heeft borstwerveltumoren (eerste en vijfde wervel met uitzaaingen plus prostaatkanker).
Wij zijn allebei doof en voelen vaak van kastje naar de muur geschoven.
Wij praten elke dag over zijn ziekte etc.
Ook is de begrafenisondernemer bij ons geweest en we hebben alles zelf geregeld zonder hulpp van de mensen, echt waar. Het is niet leuk, maar ergens wel een opluchting dat Gerard ook bijbetrokken is waarover wij gesproken hebben etc.
Je kan mij altijd email sturen. LIEFDE OVERWINT ALLES! VALLEN DOE JE ALLEEN, MAAR OPSTAAN DOEN WE SAMEN! Oke? Onze gedachten zijn ook bij jullie en ook bij Coby en John (John is ook erg ziek en vader van 2 kinderen, erg jong dat die ziek is en voor Coby en kinderen is het heel erg!).
Je ziet, leve is heel erg hard! Bah! Kijk, mijn moeder heeft ook de kanker (16 jaren kankerpatiente, t.w. baarmoederkanker en deze hebben ze weggehaald en nu heeft ze chronische leukemie (9 jaar lang). Mijn vader heeft de spierziekte en gaat ook niet goed met hem. En nu mijn man……………. bah!
Liefje, hou je haaks, als je wilt praten of je hart uitstorten, gooi het maar eruit!
Wij allemaal van de kankerpagina leven met elkaar mee!!!! Dus ook met jullie!
Kusjes van Yvonne en Gerard