Hoi Allemaal,
Het is weer een tijdje geleden dat jullie wat van mij gehoord hebben over de ziekte van John.
Het ging nl een poosje heel erg goed met hem.
Hij voelde zich goed ondanks dat hij snakte naar lucht en de conditie steeds minder werd.
Maar afgelopen maandag voelde we ineens weer een hele dikke bult in zijn oksel.
Ik heb dinsdags gelijk de huisarts gebelt en we konden gelijk komen,zij voelde en vertelde ons dat dit opgezette lymfe waren.iets wat we zelf ook al wisten.
Gelijk werd de arts in het A.V.L gebelt en die zei “als het is wat we vermoeden dan hoeft hij niet meteen te komen dan kan dat donderdag ook want dan kunnen we er toch niets meer aan doen ”.
Wij weten dat die arts gelijk heeft hierin omdat John al 2 keer eerder op/rond die plekken is bestraalt en een 3de keer mag gewoon niet .zou dit wel mogen dan zou John dit lichamelijk niet meer aankunnen.
Dus wachten…………..
En iedereen weet dat als je van dinsdag tot donderdag moet wachten eer je bij de arts mag komen, je gewoon compleet gek word van de spanningen.
Maar ja…donderdag waren we dus in het A.V.L en de arts voelde ook onder John zijn oksel,hij liet daarop gelijk een echo maken en zei
“als de echo goed is dan hoeft er niet geprikt te worden ”
Tijdens die echo zei de arts “o, ik zie het al we moeten even prikken ”
Er is dus een punctie gedaan en ze lieten dus doorschemeren dat het niet goed was iets wat John z'n gevoel alleen maar bevestigt.
Wij wisten dat John al was opgegeven maar door het experimentele medicijn krijg je toch nog een sprankje hoop en die hoop is gisteren totaal onder onze benen uitgeschopt.
ik heb het gisteren ook aan onze oudste zoon vertelt want hij vroeg erom
en toen zei hij tegen mij “mama misschien kan god papa wel beter maken”
het enige antwoord wat ik kon geven was “laten we het hopen jongen maar wordt niet boos op god als hij het ook niet kan ”
Vandaag belt de arts ons op met de uitslag van de punctie. de uitslag die we eigenlijk al weten maar officieel bevestigt wordt.
Jullie horen gauw weer van mij.
groetjes coby.
=====================