Oh, dat is wel heel erg zeg. Maar hopelijk is het allemaal goed gekomen??
groetjes
ja vind ik ook. maar ik maak me heel snel ergens zorgen over. toen ik 16 was heb ik een ontstoken borst gehad en de dokters dachten eerst dat het iets anders was. ik moest foto's laten maken, maar er was niets ernstigs aan de hand en na 1,5 weken was het weer over. Het was toch een enge tijd, en zeker als je foto's moet laten maken en moet wachten op de uitslag.
Nu had ik de afgelopen weken heel veel last van buikpijn in mijn onderbuik en dacht dus meteen weer aan het ergste. Ben afgelopen maandag naar de dokter geweest en wist niet wat het was. Heb daar ook gezegd dat ik dacht dat het iets aan mijn eierstokken was. Hij zei dat ik me daar geen zorgen om hoefde te makenomdat dat meestal gepaard gaat met tussentijdse bloedingen en dat je dan andere klachten hebt. Hij heeft gevoeld aan mijn buik, maar kon niets vinden, dacht dat het iets met mijn dikke darm was. Nadat ik van de dokter kwam, werd de pijn meteen minder, dus zo blijkt dus dat het ook een stuk psychisch was, maar toch heb ik er nog steeds een beetje last van. Nu ga ik dinsdag weer terug als het nog niet over is en kijken we verder!!!
groetjes
Hallo allemaal mijn naam is Jet van Keken en ben 42 jaar oud.
Bij mij is van de week, Pap3 geconstateerd, ik werd gelijk door verwezen naar de gynacoloog de volgende dag al, dat liet me al schrikken.
Zij heeft een punctie gedaan en een biopsie.
Ik wist heel niet wat me te wachten stond, en onderging het allemaal maar.
Nu is het afwachten op de uitslagen van de pathaloog.
Ik had bloedverlies geringe bloedverlies na gemeenschap.
En dat alarmeerde mij om naar de dokter te gaan, en een uitstrijkje te laten maken.
Verder had ik geen klachten eigenlijk, ja wat meer bloedverlies tijdens de menstruatie, en heel erg moe, maar ja ben 42 jaar oud, dus je denkt ook gauw van, ach de overgang die begint langzaam.
Ik ben heel blij achteraf dat ik ben gegaan, al zit ik wel in grote angst nu.
en ik ben heel blij, dat ik hier terecht gekomen ben, hier word ik wat wijzer.
En krijg ik wat antwoorden die zo bij me leven.
Ik wens iedereen heel erg veel sterkte.
Liefs Jet van Keken
hmvankeken@wish.nl
beste jet,
ik weet wat het is ook bij mij waren deze klachten ,ik ben alleen iets jonger 28 jar was ik ,dacht ach een drukke baan beetje stress modern woord hier in nedeland alleen naar een jaar zo sukkelen wou ik naar het ziekenhuis ,
een dag later lag ik al in het radbout ziekenhuis en een operatie was het gevolg.
gelukkig was ik op tijd en ben ik nu inmiddels genezen en een gezonde meid van 31 die nog wel af en toe op controle te gaan.
beste anoniem
mijn naam is luie en bij mij begon het ook met wat bloed verlies naar de sexs
ook was ik vaak moe erg opvliegerig dacht zelf dat ik een vroege overgang was begonnen gelukkig ben ik op tijd bij de dokter langs gegaan luister goed naar je lichaam en als je hier om hulp vraagt zegt me wel genoeg wat let je je leeft maar een keer dus ga op tyd speel niet met je zelf en lichaam maar luister er naar het leven is te mooi toch om te laat te zijn
ik weet het is moeilijk maar vraag steun
groetjes lucie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?