ziekte die je niemand toewenst

• jo

Hai allemaal

Ik raak steeds weer ontroerd als ik de verhalen lees van sommige mensen hier. Ik denk dan na over deze ziekte en weet dat ik dit niemand, maar dan ook niemand ooit toewens. Ik hoor mensen wel eens gemakkelijk met het woord kanker spotten, en wordt daar dan vaak boos om. Ze moesten eens weten hoe erg het allemaal is, dan zouden ze hun mond wel houden. Ik wens in ieder geval iedereen hier heel veel succes en geluk toe!!!

groetjes Jo

• coby

Dank je wel Jo,

groetjes Coby.

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve Jo, je hebt gelijk in dat de mensen kunnen bespotten over kanker hebben etc. Mijn man heeft jammergenoeg kanker dan kwam er iemand bij ons op zijn verjaardag (Gerard is op 6 maart jarig geweest) en dan maakt die ,,vriend,, van ons een grap over dat zijn broer later met mij verkering zou krijgen omdat zijn schoonzus en mijn man kanker heeft…..toen hij het zei, sprongen de tranen in de ogen van Gerard. Ik werd zo kwaad op die eerste klas @!#$ en dan denk ik: “Moet je eens de kanker hebben in plaats van Gerard” .

Maar ja, aan schelden heb je niets aan inderdaad, soms flap ik weleens uit wat ik niet mag zeggen (meer over het geloof)……..

Maar goed, oke, ik ga nu verder enn lief dat je met iedereen mee leeft.

Liefs Yvonne