ze heeft nu eindelijk rust

• Jolanda

he hallo mn schoonmoeder is nu overleden die leed aan maagkanker.

Het ging vooor haar gelukkig toch sneller dan we verwacht hadden.

Ze is uiteindelijk toch rustig ingeslapen.

En nu zijn we nog met mn vader bezig want die heeft ook nog tongkanker,

Hij moet nu nog een anderhalfe week bestralling en voelt zicht op dit moment knap belabbert maarja we weten dat hij nog veel kans heeft en het er in feite goed straks voor hem uit ziet .

Dus toch een positief vooruitzicht.

Ik wens iedereen veel sterkte op deze site.

Groetjes JOlanda

• sophia

gecondoleerd met je schoonmoeder

tja het is vervelend om iemand te moeten verliezen

maar het is ook weer fijn dat er voor

je vader goede kansen zijn

ik hoop dat hij er goed doorheen komt

sterkte en een knuffel

groetjes sophia

• coby

Lieve Jolanda,

gecondoleerd met je schoonmoeder,

het is altijd naar om iemand te moeten verliezen vooral in een oneerlijke strijd,

voor haar wel fijn dat ze niet hoefde te lijden.

ik hoop dat je nu niet de moed gaat verliezen voor je vader hij zal je nu heel hard

nodig hebben.

lieve jolanda we denken aan jullie,hou je taai hoor.

groetjes coby.

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve Jolanda,

Gecondoleerd met je schoonmoeder. Wij leven erg met jullie mee!

Het is nooit leuk om de mensen wie je liefhebt zien doodgaan aan gemene kanker. Je papa heeft nu tongkanker en laten we vooral hopen dat er goede vooruitzichten zijn voor hem.

Jee, ik blijf me af vragen waarom zoveel mensen kanker hebben, zo wreed is dat.

Ik wou dat de kanker niet bestond zeg!

Mijn man vecht ook voor zijn leven en elke dag worden we er mee geconfronteerd.

Afschuwelijk is dat. Men zegt dat wij positief moeten zijn, maar dat ggaat niet altijd, en vooral dat Gerard nu 1,5 jr. ziek is, is het voor ons heel zwaar. Zijn dochter Yvonne is zwanger en verwacht kindje op 22 april. Het is wel leuk om te hore dat zijj voor 2 mensen eet, maar voor 2 mensen lopen en werken is het veel zwaarderr. Kortom, vallen doe je alleen en opstaan doe je samen. Meid, we wensen je veel sterkte! Liefs en dikke kusjes van Yvon en Gerard

• koos

Hoi, Jolanda, het is achter af allemaal erg snel gegaan,maar aan alles zit toch ook een

positieve kant, je schoonmoeder heeft geen lange lijdens weg gehad.

Ik weet dat het makkelijk praten is, maar juist door die positieve gedachten leef ik elke dag weer met plezier, natuurlijk is dat niet voor iedereen weggelegd, maar klamp je vast aan elke strohalm, en maak van elke dag een feestdag, ook al valt dat niet altijd mee. Een dag niet gelachen……

Heel veel sterkte, namens Ria en Mij, en wens Hans ook veel sterkte toe.

kusjes en een knuffel uit Beverwijk

• Hjørdis

Hallo Jolanda,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder.

Ook mijn moeder is onlangs overleden,6 weken na de diagnose.

Ik put troost uit de gedachte dat ook zij niet langer pijn heeft en niet meer hoeft te lijden.

Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd en hoop dat met je vader alles goed komt.

Groeten een verdrietige dochter.