Mama is weer ziek!

• Yvon

Voor de derde keer is bij mijn moeder kanker geconstateerd. Afgelopen woensdag hebben we het verdrietige nieuws gehoord. Weer chemotherapie, onzekerheid en de strijd aangaan om tegen de ziekte te vechten. Ik zie het niet meer zitten en ben zo moe. Vorige maand heb ik na een intensieve tijd ook al mijn nicht aan kanker verloren waar ik nog zoveel verdriet van heb. We zijn wel positief hoor en met elkaar gaan we er weer voor maar als dochter van een moeder met kanker heb ik zoveel vredriet dat het pijn doet…

• Duckie

Lieve Yvon,

Wat vreselijk voor jullie. Ik ben ook een moeder die kanker had. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Is je moeder ook nog positief? Heeft ze het op de zelfde plek, of zijn er uitzaaiigen? Ik hoop dat het weer goed komt. Hou elkaar vast. Nogmaals veel sterkte.

Groetjes Duckie

• ciska

Beste Yvon,

Wat een tegenslag, dat het weer terug gekomen is bij je moeder.

Wanneer houdt het nou eens op?

Je weet nu precies wat er allemaal gaat gebeuren.

Je leeft weer van uitslag naar uitslag.

Je moeder weet ook hoe ziek ze gaat worden.

Ik wens jullie veel positieve kracht toe!

Sterkte, Ciska

• Maartje

Lieve Yvon,

Ik vind het heel erg vervelend op te horen dat je moeder weer opnieuw ziek is. Dan denk je dat je het eindelijk gehad hebt, en dan is die rotziekte er weer. Probeer het van de positieve kant te zien, je moeder heeft nog de kans om erover heen te komen……Mijn moeder heeft nu voor de tweede keer kanker, maar helaas is er voor haar geen hoop meer. Blijf hopen dat het misschien allemaal goed komt….een positieve instelling bij jou werkt door op je moeder.

Heel veel sterkte en moed toegewenst!

Maartje

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve naamgenootje Yvonne,

Mijn moeder is al 16 jaren kankerpatiente en ze weet zich boven op te komen. Eerst had ze baarmoederkanker die kwaad aarddig is en later genezen verklaard en toch kreeg ze weer de kanker, nl. leukemie. Ze leeft nu nog en slikt medicijnen, het is een lieve moeder van me op wie ik kan rekenen. Mijn man heeft ook de kanker en mijn vader is oook ziek, nl. vorm van spierziekte. Kijk, het is te veel voor mij geworden allemaal, maar we moeten wel positief blijven (valt niet mee). VALLEN DOE JE ALLEEN, OPSTAAN DOEN WE SAMEN!

Liefs en heel veel kusjes van Yvonne en Gerard