longfoto's

• wezel

hallo luitjes allereerst wil ik iedereen even heel veel sterkte liefde geluk en vooral gezondheid toewensen.

ik zit hier met zweet in mijn handen wat berichtjes te lezen en ik ben ook nog nooit op deze site geweest.

maar nu ik zelf op de uitslag moet wachten van een melonoom ben ik hem behoorlijk aan het knijpen.

mijn vraag is zie je longkanker op foto"s??

weet iemand dat of moet je dan een scan doen ofzoiets.

• Nienke

Hoi wezel!

Wat vreselijk voor je dat je zo in spanning zit over die longfoto's. Ik weet precies wat je voelt, ik heb het nl ook mee gemaakt. Als ik het goed begrepen heb, heb je een melanoom gehad? Ik ook…een walgelijk rotding, met uitzaaiingen in mijn lymfeklieren. Gelukkig gaat et nu erg goed, maar ik sta nog onder controle (gelukkig) en moet dus ook eens in het jaar longfoto's laten maken. Een vreselijk spannend iets. Maar hoe een afwijking eruit ziet op die foto's vroeg je he? Ik zou het niet weten. Ik heb mijn eigen foto's eens mogen bekijken en ik zag overal rare dingen, waarvan ze zeiden dat het niks was…gelukkig maar! Misschien helpt het je helemaal niet dat ik je dit allemaal zit te vertellen, maar als je ooit nog eens een vraag hebt ofzo…mail me dan. We zitten toch een beetje in hetzelfde schuitje…toch?

Nienke