hallo ik heb 6 jaar geleden voor de eerste keer borstkanker gekregen,dat kon met een borstbesparende operatie hersteld worden.
de arts die mij behandelde zei dat hij alle lymfklieren had weggehaald.dat blijkt na 2 jaar dus niet het geval te zijn,want toen kreeg ik de borstkanker opnieuw weer terug,2 jaar geleden heb ik al een andere arts genomen ik had geen vertrouwen meer in die arts.de nieuwe arts die ik nu heb is een zeer goede arts want die kwam met de laatste operatie erachter dat er nog lymfklieren aanwezig waren en daar had ik nu uitzaaingen in, maar ik ben weer geopereerd en ik heb op het moment geen last meer,maar wel angst.ik ben een type die aan het woordt kanker niet kan geloven dat ik dat heb.het is net of ze over een ander praten.ik ben een werkende vrouw en 51 jaar.3 weken geleden hebben ze mij bindweefsels weggehaald.alles ging goed tot de wond weer opnieuw losging,daar ben ik nu nog mee aan het klungelen,de dokter zegt dat dit een reactie is van de 32 bestralingen die ik heb gehad.het wondvocht zou niet wegkunnen wie daar eventueel een reactie op heeft mail mij dan eens terug,ik ben zo eenzaam in dit ziekteproces.ok kan er ook met niemand over praten,daarom mail ik dit naar jullie toe om respons te krijgen.ik voel mij zo eenzaam hierin.groetjes mien